شناسهٔ خبر: 18158735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری گرداننده کانال های تلگرامی نامتعارف در آمل

رئیس پلیس فتای مازندران از شناسایی و دستگیری یکی از گردانندگان کانال های غیر اخلاقی و نامتعارف در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسن محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،گفت:در پی انتشار مطالب ، تصاویر و درج نرم افزارها و اپلیکیشن های مروج فساد و فحشاء در فضای مجازی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت .

رئیس پلیس فتای استان مازندران افزود: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی های همه جانبه و رصد اطلاعاتی برروی این کانال موفق شدند، گرداننده این کانال را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند .

سرهنگ محمدنژاد، گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به انتشار تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و جذب تعداد زیادی عضو از چندین کانال تلگرامی با استفاده از تبلیغ فروش نرم افزارهای غیر اخلاقی اعتراف کرد .

وی با بیان اینکه متهم که این روش را راهی برای منبع درآمد خود قرار داده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به افراد هشدار داد هرگز در شبکه های اجتماعی بر روی لینک های ناشناس کلیک نکنید، زیرا ممکن است که فایل آلوده به بدافزار از این طریق به سیستم شما انتقال پیدا کرده و آن را آلوده کند .

انتهای پیام/ع

نظر شما