شناسهٔ خبر: 18158517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور باهدف عدالت فرهنگی در جامعه برگزار می‌شود

برگزاری نمایشگاه کتاب، کار شایسته‌ای است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دوره دنبال می‌کند و برگزاری این نمایشگاه‌ها را تحت عنوان عدالت در این حوزه در سراسر کشور پیگیری می‌کند.

صاحب‌خبر -

  به گزارش برنا- ایلام-سید هادی حسینی، معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آیین افتتاح دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام، اظهار کرد: بنده حامل پیام و سلام گرم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مردم استان به‌عنوان مرزداران غیور هستم.

وی، بابیان اینکه روز افتتاح نمایشگاه کتاب، روز بزرگی برای مردم کشور و استان ایلام، یادآور شد: خداوند متعال به ٥ نفر از پیامبران کتاب وحی کرده است که از این طریق در اختیار مردم قرار گرفت و این امر اهمیت و ماندگار کتاب را نشان می‌دهد.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، کار شایسته‌ای است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دوره دنبال می‌کند و برگزاری این نمایشگاه‌ها را تحت عنوان عدالت در این حوزه در سراسر کشور پیگیری می‌کند.

 حسینی، بابیان اینکه با برگزاری این نمایشگاه مردم از نعمت کتاب برخوردار می‌شوند و موجب پویایی اندیشه و تضارب آرا در سطح جامعه می‌شود، گفت: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش شده که به‌طور مستمر توسط معاونت‌های مختلف در استان‌ها حضور یافته و برنامه‌های فرهنگی را پیگیری کنند.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: از همدلی مسئولان در استان و از محبت‌های نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام تقدیر می‌شود که در راستای برگزاری نمایشگاه تلاش و تعامل وافری داشته‌اند.

 

نظر شما