شناسهٔ خبر: 18158412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک کارآفرین:

موفقیت در گرو مطابقت با نیازها است

نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک کارآفرین با بیان اینکه موفقیت در گرو مطابقت با نیازها است، گفت: اگر بخواهیم در فضای کارآفرینی در زمینه اینترنت و در بستر وب و موبایل فعالیت کنیم باید طرز تفکری را درست کنیم و طبق آن جلو برویم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار ایسنا، محمد زاهدی در همایش کسب و کار در فضای مجازی اظهار کرد: کار اصفهان پلاس تولید محتوا در زمینه کارآفرینی است. محتوایی که به رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید و بسیار مفید است.
 
وی در خصوص دانش مورد نیاز و ابزار ضروری برای کارآفرینی، گفت: اولین چیزی که به آن احتیاج است، مشتری است که به آن بازار هدف گوییم و سپس باید به دنبال مسئله‌ای بزرگ و قابل حل بود که نیازمندان بخواهند برای حل آن پول پرداخت کنند.
 
بنیانگذار اصفهان پلاس اظهار کرد: هزاران مشکل وجود دارد که می‌توان آنها را به عنوان هزاران فرصت در نظر گرفت. باید به مسائل نگاه همه جانبه‌ای کرد.
 
زاهدی با تاکید بر اینکه باید با کسانی که نیازمند حل مشکلشان هستند صحبت کرد، گفت: در جشنواره شیخ بهایی اختراعاتی به چشم می‌خورد که با تکنولوژی های بسیار بالایی ساخته شده بود ولی نیازمند و خریداری نداشت.
 
وی ادامه داد: پس از اطمینان و درست بودن راه حل به دنبال جریان درآمدی یا بیزینس مدل هستیم و 19 راه مختلف برای دریافت پول از مشتریان وجود دارد که می‌توان به خرید، پشتیبانی، پایاپای مبادله کردن و...  اشاره کرد.
 
بنیانگذار اصفهان پلاس گفت: برای ایده خود باید یک نمونه اولیه و قابل پذیرش تهیه کرد و آن را به مصرف کننده دهید تا امتحان کنند و مناسب بودن آن را تایید یا مشکلاتش را بیان کنند، در این صورت شما محصولی خواهید داشت که ارزش سرمایه گذاری را دارد.

انتهای پیام

نظر شما