شناسهٔ خبر: 18158368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف 9 کیلو و 900گرم تریاک از انان در اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا،سردار حسین عبدی افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه 2 قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه وانت پیکان قصد وارد کردن محموله بزرگ تریاک به استان را دارند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر اردبیل قرار گرفت.
وی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات جامع از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کرده و با پوشش انتظامی منطقه موفق شدند وانت پیکان مورد استفاده قاچاقچیان را در میدان ایثار شهر اردبیل شناسایی و خودرو را توقیف کنند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری هر 2 قاچاقچی بیان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی 9 کیلو و 900 گرم تریاک که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و دستگیر شدگان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار عبدی مبارزه با مواد مخدر را یکی از مأموریت های مهم و اولویت دار فرماندهی انتظامی استان و جزو 6 مأموریت مهم ابلاغی از مرکز عنوان کرد و گفت: مقابله هدفمند با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و ریشه کنی بلای خانمانسوز اعتیاد مستلزم همت همگانی و احساس مسئولیت جمعی و توسعه آموزش های همگانی است.

 

نظر شما