شناسهٔ خبر: 18158304 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ایجاد بوستان سرو قامتان در دانشگاه های کشور

خبرگزاری شبستان:سرپرست اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طی طرح بوستان سرو قامتان هر دانشجو در محوطه ای که در اختیارش قرارمی گیرد یک نهال را با نام یک شهید می کارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، سید مهدی حسینی، سرپرست اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز در نشست خبری که برگزار شد گفت: آسایش، آرامش و امنیت امروز خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

 

وی افزود: اولین دوره مسابقات قرآنی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر را برگزار کردیم. همچنین در قالب کاروان نور مسابقاتی را در دانشگاه ها خواهیم داشت.

 

حسینی تصریح کرد: یکی از اقدامات ما ایجاد بوستان  سروقامتان است. هر دانشجو در محوطه ای که در اختیارش قرارمی گیرد یک نهال را با نام یک شهید می کارد.

 

وی بیان کرد: در آینده بوستان سرو قامتان را خواهیم داشت که هر دانشجو مسئول نگهداری یک نهال است.

 

سرپرست اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد:به جشنواره علمی ایثار نیز 15 دانشجو برتر شاهد و ایثارگر از 14 دانشگاه برتر کشور معرفی شدند.

 

 حسینی گفت: در آیین نامه استاد و مشاوره کارگاه ها و نشست های هم اندیشی دیده شده است که یکی از دانشجویان شاهد و ایثارگر به عنوان مشاور نقش واسط بین استاد و دانشجو خواهد داشت.

نظر شما