شناسهٔ خبر: 18157859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای سه میلیارد و 300 میلیون ریال طرح عمرانی در اروندکنار

آبادان - ایرنا - شهردار اروندکنار گفت:از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از سه میلیارد و 300 میلیون ریال طرح عمرانی در شهر اروندکنار از توابع شهرستان آبادان اجرایی شد.

صاحب‌خبر -

یوسف دریس یکشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود:فاز2 پارک ورودی شهر با اعتبار هزینه شده 10میلیارد ریال به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پارک این فضا می‌تواند مورداستفاده میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور قرار گیرد.
دریس همچنین از آسفالت و لکه‌گیری معابر شهر اروندکنار در آستانه سال جدید خبر داد و افزود:2 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار برای اجرای آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی شهر هزینه شده است.
وی به خرید تجهیزات راهداری برای انجام امور عمران شهری در اروندکنار خبر داد و بیان داشت:سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیز برای خرید لودر، بیل مکانیکی، مینی لودر هزینه شد.
شهردار اروندکنار گفت:با پیگیری سازمان منطقه آزاد اروند 2 دستگاه اتوبوس و 2 دستگاه مینی‌بوس برای جابجایی شهروندان در اختیار شهرداری قرار گرفت و هرچند که اقدامات و کارهای خوبی در زمینه عمران و خدمات‌رسانی شهری با صرف اعتبارات عمرانی و جاری در شهر انجام شده است، این اقدامات در مقایسه با مشکلات منطقه قابل قیاس نیست.
وی کمک دولت برای برطرف کردن مشکلات عمران شهری اروندکنار را خواستار شد و اظهار کرد:میزان اعتبارات تخصیص یافته با حجم مشکلات موجود در این شهر همخوانی و توازن ندارد و این موضوع، مشکلات عدیده‌ای برای شهر به وجود آورده است.
بندر اروندکنار در 50 کیلومتری جنوب شهر آبادان قرار گرفته‌است و دارای ذخایر نفتی است.
بزرگ‌ترین بندر صیادی ایران در اروندکنار، سال 1387 به بهره‌برداری رسید.
این بندر اسکله پهلوگیری به طول 116 متر، اسکله خدماتی به طول 32 متر و بیش از 60 متر اسکله پلکانی پهلوگیری دارد. این بندر قابلیت پهلوگیری بیش از 160 فروند موتور لنج و افزون بر 330 قایق موتوری صیادی را دارد.
3015/6125
خبرنگار: عدنان جواهری *** انتشاردهنده: سیدبهار حسینی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه‌به‌لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

انتهای پیام /*

نظر شما