شناسهٔ خبر: 18157827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت مخابرات استان:

ایرانسل سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال در خراسان‌شمالی انجام نداده است

نمایندگی خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌شمالی گفت: اپراتور ایرانسل به هیچ عنوان سرمایه گذاری خاصی برای ایجاد اشتغال در این استان انجام نداده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هاشمی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: درآمدهای حاصل از این اپراتورها از این استان خارج می‌شود و هیچ سرمایه گذاری نیز از سوی این نوع اپراتورها انجام نشده است.  باید تمهیداتی انجام شود تا سایر اپراتورها نیز در استان سرمایه گذاری کنند و نقاط کور و کوهپایه‌ای استان را پوشش دهند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 48 درصد جمعیت این استان در روستاها زندگی می‌کنند، اظهار کرد: کوهستانی و کوهپایه ای بودن این استان سبب شده تا حدود 60 درصد از روستاها تحت پوشش تلفن همراه اول قرار گیرند. باید تمامی مناطق روستایی، مرزی و کوهپیایه ای تحت پوشش تلفن همراه اول قرار گیرند و در این زمینه باید سایر اپراتورها نیز همکاری لازم را انجام دهند.

هاشمی با بیان اینکه یک میلیون و 100 هزار مشترک در مخابرات خراسان‌شمالی وجود دارد، توضیح داد: از این تعداد 700 هزار مشترک سیار، 300 هزار مشترک ثابت و 100 هزار نیز مشترک اینترنت و ای دی اس ال هستند. در این استان یک میلیون و 400 هزار مشترک تلفن همراه وجود دارد که از این تعداد 700 هزار مشترک تلفن همراه اول و 600 هزار نیز مشترک ایرانسل هستند. علاوه بر آن در این استان 610 سایت بی تی اس راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تلفن ثابت و ای دی اس ال برای مخابرات هیچ گونه درآمد اقتصادی ندارد و این شرکت مجبور است که ارائه خدمت کند تا ضریب عقب ماندگی را جبران کند.
انتهای پیام

نظر شما