شناسهٔ خبر: 18156656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

پروازهای فرودگاه شهرکرد افزایش می یابند

شهرکرد- معاون استاندار چهارمحال و بختیاری از افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز امیری ظهر یکشنبه در جلسه نشست ارزیابی برنامه‌های دهه فجر در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: در سالجاری سازمان برنامه ریزی و بودجه استان برای دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۵ میلیون تومان اعتبار تخصیص داد و همچنین ۱۹ اسفند ماه سال جاری از کمیته ها، هفت دستگاه و بانک های فعال تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت انقلاب اسلامی، گفت: در سالجاری مبلغی بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان افتتاح و ۲۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی انجام شد که در دولت تدبیر و امید مجموعا سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه تاکنون بهره برداری و کلنگ زنی شده که دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۶۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی انجام شده است.

وی در ادامه گفت: با مبلغی بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان آبرسانی پایدار ۱۸۳ پروژه در دولت یازدهم صورت گرفته است و همچنین ۲۰۰ کیلومتر به بزرگراه های استان افزوده و ۹۵۰ کیلومتر از جاده های استان آسفالت کشی شده است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: صادرات نفت کشور از ۷۰۰ هزار بشکه به ۲.۵ میلیون بشکه افزایش پیدا کرده و همچنین ۱۳ پرواز در فرودگاه شهرکرد بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود که پیش بینی شده که این تعداد پرواز ها افزایش پیدا کند.

نظر شما