شناسهٔ خبر: 18156216 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

محمدمهدی اسدی در رده نخست مسابقات لیگ پاراموتور کشور ایستاد

- همشهری آنلاین: راند نخست مسابقات لیگ پاراموتور کشور در بخش اسلالوم در یزد برگزار شد و طی آن محمدمهدی اسدی توانست به مقام نخست برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این مسابقات در ۳ تسک برای راند انتخابی برگزار شد و ۸ خلبان به راند یک چهارم نهایی راه یافتند. از جمع این ۸ خلبان و پس از برگزاری ۳ تسک، ۴ خلبان به راند نیمه نهایی وارد شدند.


۴ خلبان برتر پس از رقابت در یک تسک به راندهای نهایی و رده‌بندی رسيده و سپس با ۲ تسک متفاوت نفرات برتر را مشخص کردند.

در پایان این مسابقات نفرات برتر به این شرح معرفی شدند:

نفر اول: محمد مهدی اسدی با امتیاز ۹۹۷٫۲۴

نفر دوم: یوسف آقارفیعی با امتیاز ۹۱۱٫۳۲

نفر سوم: مسعود حیاتی با امتیاز ۷۱۰٫۲۵

محمد رازقی، مسئول مسابقات گفت: هدف از برگزارى لیگ، برقرارى شرایط یکسان براى همه شرکت‌کنندگان در طول یک سال است. ضمن این که بهترین نتایج ٣ مسابقه از ۵ مسابقه در طول یک سال میلادى ملاک انتخاب نفرات برتر لیگ خواهد بود.

وی افزود: مسابقات با استفاده از مقررات Section 10 فدراسیون جهانى FAI برگزار می‌شود و در دو رشته اسلالوم و استاندارد خواهد بود.

در مسابقات اسلالوم، هدف ارزیابى توانایى خلبانان در حداکثر سرعت و انجام مانور مناسب براى عبور از موانع در حداقل زمان است. اما مسابقات استاندارد، ارزیابى توانایى خلبانان در ناوبرى و دقت کافى براى مدیریت مصرف سوخت و زمان خواهد بود.

رازقی در پایان از آقایان دهقان؛ مسئول کمیته ورزش‌های هوایی استان یزد، مسعود رحیمی مدیر فنی و دیگر نفراتی که در امر برگزاری این مسابقات تلاش کردند تقدیر نمود.

نظر شما