شناسهٔ خبر: 18155326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کمک ۲۰۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خیران به مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری شبستان:مدير كل كميته امداد خميني استان زنجان از كمك ۲۰۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالي خیران زنجانی به مددجویان اين نهاد خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ هزار مشترک در طرح‌های صدقات، اکرام ایتام، محسنین و زکات با امداد زنجان همکاری دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، هدایت صفری ضمن ارائه گزارشی از طرح‌های مشارکتی مختلف از سوی کمیته امداد از افزایش کمک‌های مردمی در این طرح‌ها خبر داد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مشارکتی مختلف از سوی کمیته امداد امام خمینی برای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان این نهاد اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های مهم کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی ترویج سنت‌های حسنه اسلامی، انفاق، احسان و نیکوکاری با بهره‌گیری از ظرفیت مردمی است.

 

مدیر کل کمیته امداد خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه همه برنامه‌های امداد بر پایه مردمی و حضور و مشارکت مردمی در خدمت‌رسانی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم به عنوان انجام بخشی از مسؤولیت اجتماعی خود در حوزه محرومیت‌زدایی بسیار اثر بخش و راهگشاست.

 

صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 150 هزار مشترک در قالب طرح‌های مختلف به صورت ثابت در قالب طرح صدقات‌، اکرام ایتام، محسنین و زکات با امداد همکاری دارند، گفت: از آغاز سال‌جاری تا پایان بهمن‌ماه،خیران زنجانی 206 میلیارد و 800 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی کمک کرده‌اند.

 

وی گفت: مبلغ اعلام شده در قالب طرح‌های مختلف از جمله صدقات، زکات، اکرام و محسنین، جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری، کمک به جهیزیه و ازدواج نیازمندان ، مراکز نیکوکاری و طرح احسان دانش‌آموزی کمک شده است.

 

صفری با تأکید بر اینکه بسیاری از طرح‌های مشارکتی در امداد بر اساس آموزه‌های دینی شکل گرفته و ریشه در اعتقادات و باورهای دینی مردم دارد، اضافه کرد: با اجرای این طرح‌ها بسترهای لازم برای ترویج سنت‌های حسنه اسلامی انفاق، احسان و نیکوکاری فراهم می‌شود.

 

مدیر کل کمیته امداد خمینی استان زنجان به همکاری رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی از خدمات امداد در حوزه‌های مختلف به ویژه رسانه‌ها و صدا و سیما در افزایش مشارکت‌های مردمی تأثیرگذار خواهد بود.

نظر شما