شناسهٔ خبر: 18155118 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

توضیحی درباره شایعه دلیل خودکشی «میرقوامی»

فارس

یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات هرگونه ارتباط بین فوت «مهدیس لبابی میرقوامی» با این وزارتخانه را تکذیب کرد و گفت: براساس بررسی ها و رصدهای اطلاعاتی، وی در تاریخ 7 بهمن به علت بروز برخی مشکلات خانوادگی، خودکشی کرده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات هرگونه ارتباط بین فوت «مهدیس لبابی میرقوامی» با این وزارتخانه را تکذیب کرد و گفت: براساس بررسی ها و رصدهای اطلاعاتی، وی در تاریخ 7 بهمن به علت بروز برخی مشکلات خانوادگی، خودکشی کرده است.

وی در همین خصوص گفت : در تاریخ پنجم اسفند مصادف با روز مهندس، اخباری درباره فوت مهندس مهدیس لبابی میرقوامی، یکی از شهروندان استان کرمانشاه و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه سهند تبریز به علت تجاوز ماموران اداره کل اطلاعات کرمانشاه در شبکه ها و خبرگزاری های وابسته به معاندین و ضدانقلاب منتشر شد.
 
این مقام مسئول افزود: نامبرده هیچگونه سابقه دستگیری، احضار یا بازداشت در وزارت اطلاعات و اداره کل اطلاعات کرمانشاه را نداشته است. براساس بررسی های صورت گرفته و رصدهای اطلاعاتی، «لبابی میرقوامی» در تاریخ 7 بهمن امسال به علت بروز برخی مشکلات خانوادگی، خودکشی کرده است.
 
این مقام مسئول افزود: به نظر می رسد فضاسازی و خبرسازی های شبکه های معاند به منظور ضدیت با نظام جمهوری اسلامی و بدبین کردن مردم به نهادهای مقدس در کشورمان باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما