شناسهٔ خبر: 18153564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نمایشگاه دائمی بین‌المللی در ایلام راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام از راه‌اندازی و آماده شدن مکان نمایشگاه‌های دائمی و بین‌المللی استان ایلام در محل پارک تفریحی چغاسبز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حشمت‌الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام، صبح امروز (7 اسفند) در آیین افتتاح دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام، اظهار کرد: انشا الله برای سال آینده نمایشگاه کتاب در یک مکان مناسب‌تر برگزار می‌شود.

 

وی، بابیان اینکه ایجاد محل نمایشگاه‌های دائمی برای استان یک ضرورت است، تصریح کرد: با بهره‌برداری و افتتاح این طرح، مجموعه نمایشگاهی برای برگزاری نمایشگاه مختلف فرهنگی و اقتصادی و در بخش‌های مختلف مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

عسگری، بابیان اینکه باوجود محدودیت‌های کارهای فرهنگی بسیار بزرگی در سطح استان انجام‌شده است، گفت: باید مسئولان فرهنگی توجه ویژه‌ای به استان‌هایی مانند ایلام در راستای انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی داشته باشند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام، بابیان اینکه مسئله فرهنگ مهجور است، گفت: باید در زمینه فرهنگ همه مجموعه‌های دست‌اندرکار وارد شوند و فعالیت کنند و کمک کنند که شاهد ارتقای سطح برنامه‌های فرهنگی و درنهایت ارتقای سطح فرهنگی جامعه باشیم.

 

وی، خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی که در سطح استان برگزار شود و همچنین تعدد برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشان از توجه خوب مجموعه استان به برنامه‌های فرهنگی دارد و برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه‌های فرهنگی انجام می‌شود و این ظرفیت در استان وجود دارد.

 

 

 

 

نظر شما