شناسهٔ خبر: 18151705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مراسم گرامیداشت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی در زنجان برگزار شد

خبرگزاری شبستان:مراسم گرامیداشت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی به مناسبت ۸ اسفند با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز(۸ اسفند) در کانون سهروردی زنجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم با تبریک روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: باید تامل کنیم در کجا ایستاده ایم و نقطه مطلوب ما کجاست.

 

وی با اشاره به اینکه باید آموخته های دانش آموزان قابل کاربرد در زندگی باشد، خاطرنشان کرد: باید تفکر محوری را به عنوان نقطه مطلوب در نظر گرفت.

 

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه باید تفکر انتقادی را به دانش آموزان یاد داد، اظهار کرد: همین مساله موجب می شود تا دانش آموزان با روحیه پرسشگری و منتقدی تربیت شوند.

 

تمجیدی با انتقاد از سخنرانی های یکطرفه با دانش آموزان خاطرنشان کرد: بجای سخنرانی یکطرفه به سوی گفتگوی دوطرفه حرکت کنید.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: دانش آموزان باید مدارا، کارگروهی، زندگی جمعی و تحمل نظرات مخالف را یاد بگیرند.

 

تمجیدی احترام به تفاوت ها را هدف اصلی فعالیت های پرورشی عنوان کرد و گفت: دانش آموزان باید با کارگروهی و جمعی بیشتر آشنا شوند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: در کنار تجلیل از موفقیت ها، بایستی از عملکرد و تحلیل آسیب ها شناسنامه داشت.

 

نظر شما