شناسهٔ خبر: 18151272 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایان مسابقات موی تای قهرمانی کشور/ سکونشین‌ها مشخص شدند

در پایان مسابقات موی‌تای قهرمانی کشور، تیم‌های تهران، کردستان و گیلان به ترتیب سکوی اول تا سوم را کسب کردند.

صاحب‌خبر -

 گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی، مسابقات موی تای قهرمانی کشور در حالی روز گذشته پیگیری شد که در پایان تیم های تهران، کردستان و گیلان به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.
نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر اعلام شدند:


وزن 48- کیلوگرم: مرتضی سرداریان از تهران اول، یاسر پرمهر از خوزستان دوم و عباس عبداللهی از خوزستان و آرمان ترک از البرز سوم شدند.

وزن 51- کیلوگرم: مجید کریمی از گیلان مدال طلا را به گردن آویخت، موسی اکبری از البرز به نقره دست یافت و موسی خلیلی از قزوین و میلاد رستمی از کردستان مدال برنز را به دست آوردند.

وزن 54- کیلوگرم: نفر اول مبین احمدزاده از کردستان، دوم حسین مهدی زاده از تهران و امیر حسین کمره ای از البرز و محمد قائدرحمت از لرستان مشترکا سوم شدند.

وزن 57- کیلوگرم: مصطفی تاپ توخ زاده از گیلان بر سکوی قهرمانی ایستاد و به ترتیب عباس آزمون از گیلان و خیرالدین احمدی از فارس و علیرضا قنبری از قم بر سکوی نایب قهرمانی و سوم ایستادند.

وزن 60- کیلوگرم: علی زرین از تهران حریف قدر خود جمال مدنی از کردستان را شکست داد و به مدال طلا رسید و ریبوا امین پور دیگر نماینده این وزن از کردستان و ایوب ایوب مامو از آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند.

وزن 63- کیلوگرم: هادی خوشحال از تهران اول، حجت بی درفش از آذربایجان غربی دوم و احمد نیک کار از گیلان و سامان مرادی از کردستان سوم شدند.

وزن 67- کیلوگرم: نماینده تهران الف رضا احمدنژاد اول، نماینده کردستان کاوه سلیمانی دوم و محمد رضایی از کرمانشاه و امیر یوسفی از البرز به مقام سوم رسیدند.

وزن 71- کیلوگرم: نیما وکیلی از کردستان مدال طلا را از آن خود کرد، ابوالفضل علیپور اندی از مازندران به نقره رسید و سجاد صفری از قم و ادریس پیرداودی از آذربایجان غربی به برنز دست یافتند.

وزن 75- کیلوگرم: ایوب ساکی نماینده تهران ب بر سکوی اول ایستاد و به ترتیب سکوی دوم و سوم توسط کیوان سلیمانی از کردستان و حسین محمدی از کیش و علی جدیدی از تهران فتح شد.

وزن 81- کیلوگرم: محمود ستاری از تهران الف طلا را کسب کرد، نقره این وزن از آن مجید هاشم بیگی از البرز شد و کامران صفرزاده از گیلان و دیبا طاعتی از کردستان به برنز دست یافتند.

وزن 86- کیلوگرم: کاوان آزادی از کردستان اول شد، علی تکلو از البرز دوم و مجید رازانی از لرستان و صابر سعیدی از اردبیل سوم مشترک شدند.

وزن 91- کیلوگرم: سینا کریمیان از البرز طلا را از آن خود کرد و مدال نقره و برنز این وزن به ترتیب به حمیدرضا کردآبادی از تهران و سلیم محمدی از آذربایجان غربی رسید.

وزن 91+ کیلوگرم: ایرج عزیز پور نماینده تهران الف مدال طلا را به گردن آویخت، نقره به عباس استارکی از البرز و برنز مشترکا به فیروز فخری از گیلان و بهروز فرهادی از گلستان رسید.

انتهای پیام/س

نظر شما