شناسهٔ خبر: 18145343 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر کمیته ناشران بین‌الملل نمایشگاه کتاب:

اختلاف نظر نداریم/ آئین نامه بخش بین‌الملل تغییر کرد

مدیر کمیته ناشران بین‌الملل نمایشگاه کتاب از تغییر در آئین نامه خبرداد و گفت: هیچ اختلاف نظری بین ما و انجمن فرهنگی ناشران بین‌الملل نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، داوود موسایی مدیر کمیته ناشران بین‌الملل سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به پرسشی درباره بن‌کارت‌های بخش بین‌الملل نمایشگاه گفت: اختصاص بن‌کارت به بخش بین‌الملل نمایشگاه را دنبال می‌کنیم،‌ اما هنوز به جای خاصی نرسیده است.

* اختلاف نظر میان کمیته بخش بین‌الملل و انجمن ناشران بین‌الملل نیست

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر وجود اختلاف میان کمیته ناشران بین‌الملل و انجمن ناشران بین‌الملل گفت: هیچ اختلاف نظری بین ما و انجمن وجود ندارد، انجمن ناشران بین‌الملل نهایت مهربانی را با من داشته‌اند،‌ هیچ مشکلی با من نداشتند، جر رفتار مهربان و در حد مقدورات قول همکاری مستعد دادند. فراخوان از دوشنبه هفته جاری منتشر می‌شود چرا که آئین نامه اجرایی نمایشگاه روز گذشته به دست من رسید.

* کشور تحریمی نداریم

موسایی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا کشوری را از حضور در نمایشگاه تحریم کرده‌اید،‌ گفت‌، خیر هیچ کشوری را تحریم نکردیم.

* آئین نامه بخش بین‌الملل تغییر کرد

وی ابراز داشت: آئین نامه بخش بین الملل امروز ارسال شده و اندک تغییراتی داشته است.
 

* دعوت از رئیس توسعه نشر بین‌الملل کشور فرانسه برای حضور در نمایشگاه کتاب

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر رویکردش نسبت به اداره بخش بین‌الملل نمایشگاه گفت:‌ تمام تلاش من این است که حداقل کیفیت سال گذشته را حفظ کنم، من پیش از این کار اجرایی کرده‌ام‌، اما در نمایشگاه اولین سالی است که کار اجرایی می‌کنم،‌ قطعاً‌ برنامه‌هایی هم دارم. برای نمونه از ناشران فرانسوی به طور قطع دعوت خواهم کرد. از رئیس توسعه نشر بین‌الملل کشور فرانسه برای حضور در نمایشگاه دعوت کرده‌ام. از اتریش چند دعوت خواهیم داشت و تلاش می‌کنم ارتباط بیشتری با ناشران بین‌المللی داشته باشیم.

موسایی با بیان این مطلب که تازه چند هفته است مسئولیت را پذیرفته از مذاکره با رایزنی‌های فرهنگی خبر داد و گفت: با ناشران فرانسوی به جهت ارتباط و آشنایی که پیش از این داشته‌ام زودتر وارد تعامل برای حضور شده‌ایم.

انتهای پیام/و

نظر شما