شناسهٔ خبر: 18138158 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جایزه یک میلیارد تومانی برای حمایت از پیام رسان‌های بخش خصوصی

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: این معاونت از پیام رسان‌های داخلی بخش خصوصی که در جذب مخاطبان موفق عمل کرده‌اند حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -
پرویز کرمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و میکرو الکترونیک معاونت علمی در نظر دارد به منظور توسعه و ارتقا صنعت بومی در بخش سامانه‌های پیام رسان داخلی و گسترش کاربری آن‌ها، از پیام رسان‌های داخلی بخش خصوصی که توانسته‌اند با ایجاد سامانه و بستر مناسب در جذب مخاطب و کاربرانی ایرانی موفق عمل کنند حمایت کند و جایزه یک میلیارد تومانی به این پیام رسان‌ها اختصاص داده است.

رئیس ستاد گسترش فرهنگ معاونت علمی تأکید کرد: با توجه به اهمیت و نقش روز افزون سامانه های پیام رسان در برقراری و تسهیل ارتباطات بین افراد جامعه، این حمایت های بلاعوض را در نظر گرفته است.

کرمی گفت: به آن دسته پیام رسان های داخلی که تعداد کاربران فعال آنان به یک میلیون نفر برسد یک میلیارد تومان کمک بلاعوض تعلق می گیرد.

وی افزود: پیام رسان هایی که تعداد کاربران آن‌ها یک میلیون نفر باشد و به همین میزان افزایش یابد یک میلیارد تومان دیگر جایزه می گیرند.

مشاور معاونت علمی تصریح کرد: به ازای هر یک میلیون کاربر در این پیام رسان ها تا سقف سه میلیارد تومان کمک بلاعوض ارائه خواهد شد.

وی افزود: در میان پیام رسان های داخلی که تعداد استفاده کنندگان فعال آن‌ها از دو به پنج میلیون نفر افزایش یابد به آن‌ها نیز یک میلیارد تومان کمک بلاعوض تعلق خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و میکرو الکترونیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موضوعاتی از قبیل طراحی ها، پیاده سازی و زیرساخت های فنی را جهت احراز عنوان پیام رسان داخلی بخش خصوصی و بومی مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار می دهد.

نظر شما