شناسهٔ خبر: 18134738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:

نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام با ۳۱ هزار عنوان کتاب برپا می شود

ایلام-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام با ۳۱ هزار عنوان کتاب و با حضور ۲۵۳ ناشر برجسته کشوری در محل شرکت غله شهر ایلام یکشنبه هشتم اسفندماه گشایش می یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، علی محمدنیاکان روز شنبه در مصاحبه با جمعی از خبرنگاران رسانه های دیداری و شنیداری استان، اظهار داشت: با همکاری شرکت غله استان، بیش از ۶ هزار تن گندم جابجا شد تا یکی از سیلوهای بزرگ این شرکت برای برپایی این نمایشگاه بزرگ فرهنگی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام  با حضور مسئولان کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم افتتاح می‌شود، افزود: یکی از اهم برنامه‌های وزارت ارشاد اسلامی، توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین اقشار مختلف مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه تا کنون در استان ایلام نه نمایشگاه بزرگ کتاب برپا شده است، بیان داشت: دهمین نمایشگاه کتاب ایلام نیز فردا یکشنبه ساعت ۱۰ صبح  با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام، معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل بازرسی وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی، معاونین استاندار و مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر و اقشار مختلف مردم افتتاح می شود.

علی محمدنیاکان با بیان اینکه در این نمایشگاه ۳۱ هزار عنوان کتاب از ۲۵۳  ناشر برجسته کشوری عرضه خواهد شد، خاطرنشان ساخت: جشن کتاب و کودک شامل قصه‌گویی، شعرخوانی و اجرای موسیقی کودکان، نقد و بررسی مجموعه اشعار عباسی آرام با حضور شاعران استان ایلام، از برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه و در قالب ۱۸۷ غرفه؛ انواع متنوع کتاب در موضوعات مختلف حقوقی، دانشگاهی، ادبیات، علمی کاربردی، پزشکی و ...، ارائه خواهد شد، تصریح کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه ۱۳ اسفندماه سالجاری پذیرای مردم فرهنگ دوست استان و بازدید کنندگان عزیز خواهد بود.

نظر شما