شناسهٔ خبر: 18132775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

منافی: اگر برانکو قصد لجبازی داشت اصلاً رضاییان را بازی نمی‌داد

تسنیم

صاحب‌خبر -
جواد منافی

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت پرسپولیس و بازی اول این تیم در لیگ قهرمانان مقابل الهلال عربستان گفت: بازی سختی بود، ولی با این حال پرسپولیس می‌توانست برنده از زمین خارج شود. به هر حال الهلال جزو قدرت‌های فوتبال آسیاست و پرسپولیس هم در آسیا تیم کوچکی نیست. آنها به دلیل رقابت حساسی که داشتند، بی‌گدار به آب نزدند و در نهایت امتیازها تقسیم شد.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی بعدی این تیم مقابل الوحده امارات تأکید کرد: برد در این بازی برای تیم برانکو بسیار حیاتی است، چون می‌تواند پرسپولیس را در بین مدعیان صعود قرار دهد. البته در تورنمنتی مثل لیگ قهرمانان آسیا، صعود از گروه برای هر تیمی آسان نیست. با این حال امیدوارم پرسپولیس از این گروه صعود کرده و به مرحله بعدی راه پیدا کند.

منافی در خصوص تعویض‌های متوالی رامین رضاییان و اینکه برخی معتقدند شاید برانکو با این بازیکن لجبازی می‌کند، اظهار داشت: مربی بیشتر از دیگران از شرایط بازیکن تیمش آگاه است. در ضمن یک مربی در سطح برانکو دنبال این چیزها نیست. اگر برانکو دنبال لجبازی بود و چنین قصدی داشت اصلاً به رضاییان بازی نمی‌داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما