شناسهٔ خبر: 18132753 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

تکذیب خبر شهادت مأمور پلیس

خبرگزاری فارس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اظهارات دادستان تهران مبنی بر به‌هنگام نبودن پلیس تهران درحوادث گفت: مردم باید در این باره نظر دهند؛ شناسایی سارقان در موارد مختلف در کمتر از ۴۸ ساعت گویای به‌هنگام بودن پلیس است.

صاحب‌خبر -
سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازسازی صحنه سرقت مسلحانه صرافی ونیز در فردوسی تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه دادستان تهران مدعی شده است که واکنش پلیس در حوادث به هنگام نیست، اظهارداشت: در خصوص واکنش پلیس به حوادث باید مردم نظر بدهند که آیا پلیس تهران توانسته در صحنه حوادث به هنگام عمل کند یا خیر.

وی تاکید کرد: شناسایی سارقان مسلح صرافی در تهران در ۴۸ ساعت و دستگیری کمتر از یک هفته واکنش مناسبی محسوب می‌شود؛ همچنین در حوادث مختلفی همچون اسیدپاشی، سرقت‌های خشن و مواردی از این قبیل پلیس تهران کمتر از ۴۸ ساعت عوامل را شناسایی می‌کند که این نشان از کارآمدی پلیس تهران است.

این مقام ارشد انتظامی پایتخت در خصوص سرقت خودروی حمل پول بانک پاسارگاد که روز پنجشنبه به وقوع پیوست، اعلام کرد: پیگیری به جد در حال انجام است و چند نفر مظنون در این زمینه شناسایی شده‌اند، اخبار خوبی را در روزهای آینده به اطلاع خواهیم رساند.

وی در خصوص بانک‌ها و صرافی‌ها و طلافروشی‌ها گفت: ارتباط خوبی با این اصناف داریم و نکات ایمنی را به آنها گوشزد کرده‌ایم و امیدواریم که توضیحات پلیس در این زمینه توجه کنند.فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص اخبار منتشر شده در برخی سایت‌ها مبنی بر شهادت یکی از ماموران انتظامی پایتخت در حین عملیات تاکید کرد: این خبر را تکذیب می‌کنم؛ چرا که هیچکدام از عوامل انتظامی در دستگیری‌های اخیر به شهادت نرسیده‌اند.

ساجدی‌نیا با توجه به روزهای پایانی سال از مقام قضایی درخواست کرد تا به سارقان و بزهکاران در ایام عید مرخصی ندهند چرا که این امر در کاهش سرقت موثر است.وی در خصوص اجرای هرچه سریعتر احکام گفت: هرچه سریعتر احکام اجرا شود قطعاً تاثیرگذار است و امیدواریم که دادرسی‌ها کاهش یابد و با توجه به ادله پلیس اقدامات انجام شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت در خصوص اعلام اتحادیه طلافروشان درخصوص تعطیلی طلافروشان در ساعت ۲۱ گفت: در ایام عید با توجه به تقاضای مردم برای خرید و طبق عادت هرساله اجازه فعالیت تا ساعت ۲۳ را به اصناف داده‌ایم؛ طلافروشان مطمئن باشند که امنیت برقرار است.


نظر شما