شناسهٔ خبر: 18132751 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

کاپیتان تراکتور جریمه شد

بر اساس اعلام کمیته انضباطی مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی به دلیل رفتار غیر ورزشی به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های حاضر در لیگ‌های فوتبال کشور صادر کرد که به شرح زیر است:

 

لیگ برتر:
 
* دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و ماشین‌سازی تبریز برگزار شد و از سوی مهدی کیانی، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی صورت گرفت. وی به دلیل رفتار غیر ورزشی به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
* مسابقه تیم‌های نفت تهران و پیکان تهران برگزار شد و از سوی علی قربانعلی، مربی تیم پیکان تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.
 
لیگ دسته اول:
 
* در دیدار تیم‌های آلومینیوم  اراک و سپیدرود رشت از سوی محمد نیک‌سیرت، مربی تیم آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر خروج از محوطه فنی مربوطه و حرکت به سمت سرمربی تیم حریف و اهانت به وی رخ داد. این مربی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین از سوی نظرمحمدی، مربی تیم سپیدرود رشت تخلفاتی مبنی بر اهانت به مربی تیم مقابل رخ داد و از سوی داور بازی اخراج شد. وی هم به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

گفتنی است علی عشوری، مربی تیم سپیدرود رشت به خاطر اعتراض به داور و رفتار زننده که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

 
لازم به ذکر است تیم آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت به خاطر فحاشی تماشاگران‌شان، هر یک از تیم‌ها به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
 
لیگ دسته دوم:
 
* مسابقه تیم‌های شهرداری فومن و استقلال آبی تهران برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شهرداری فومن تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران تیم فومن به داور و بازیکنان مقابل رخ داد. تیم شهرداری فومن به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
 
همچنین رامین عباسی، بازیکن تیم استقلال آبی تهران که روی نیمکت تیم قرار داشت و به نماینده فدراسیون اهانت کرد، از سوی داور بازی اخراج شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
 
* حمید جهانگیری، عضو هیئت مدیره تیم قشقایی که در پایان مسابقه  به داور بازی حمله‌ور و باعث مضروب شدن داور و تحریک تماشاگران شد، به 6 ماه از همراهی تیم و ورود به استادیوم‌های ورزشی محروم شد و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رأی قابل تجدید نظر است)
 
کلیه آرای صادر شده قطعی است.

 

نظر شما