شناسهٔ خبر: 18132733 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اختتامیه جشنواره فجر دانش با معرفی نفرات برتر برگزار شد

مراسم اختتامیه جشنواره فجردانش با تقدیر از پژوهشگران برتر و فعالان علمی استان مرکزی با حضور جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی نراق برگزار شد.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امید کهن راز، دبیر دبیر اجرایی جشنواره علمی فجر دانش گفت:  این جشنواره با رویکرد بسط و تعمیق فعالیت های علمی و حمایت از ممتازین و مبتکرین با مشارکت بنیاد نخبگان و بسیج دانشجویی استان مرکزی از آذرماه سال جاری با انتشار فراخوان از طرح های برترعلمی آغاز به کار کرد.

 

وی پیرامون اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد: برای عمل به دستور مقام معظم رهبری در پرداختن به جنبش نرم افزاری و نهضت تولید علم، پربارتر شدن دانش علمی دانشجویان و بها دادن به افرادی که در اعتلای دانش در این مرز و بوم خدمت می کنند، جشنواره فجردانش طراحی و عملیاتی شد.

 

کهن راز ادامه داد: این جشنواره به دو بخش گروهی و فردی مجزا شده بود که دانشجویان بتوانند در هر کدام از این دو بخش شرکت کرده و آثار خود را ارسال کنند. بخش گروهی برنامه های دانشگاهی گفتمان ساز مانند کرسی های آزاداندیشی، مناظره، نمایشگاه، بازدیدهای علمی و هدفمند، بیانیه های تخصصی و نیز نشریات دانشجویی را شامل می شد.

 

وی در بیان موضوعات بخش فردی این جشنواره افزود: دانشجویان در بخش فردی در موضوعات تألیفات علمی، اختراع، مقالات علمی، پایان نامه، پروژه و سایت و وبلاگ های تخصصی علمی در جشنواره شرکت کردند.

 

اسامی نفرات برتر جشنواره ی فجر دانش که با اهدای لوح و تندیس مورد تجلیل قرار گرفتند به شرح زیر است:

 

بخش مقالات علمی: سجاد باقری و مهسا نعمتی


بخش تالیفات: محمود اکبری


بخش اختراعات و نوآوری ها: امید محترمی و مرتضی شهرجردی


بخش طرهای پژوهشی: علی خسروبیگی و محمد زارعی


بخش فعالیت های برتر علمی گروهی در مراکز دانشگاهی: مهدی شریفی و همایون عرب


بخش برنامه های گفتمان ساز تخصصی: قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی


بخش کرسی های آزاداندیشی: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک

نظر شما