شناسهٔ خبر: 18132718 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

استقلال خوزستان هنوز ناشناخته است/ کار آسانی نداریم

مهر

صاحب‌خبر -

دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان

، «احمد سعید المرزوقی» درباره شرایط تیم الجزیره امارات برابر استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برخلاف آنچه که بعضی ها تصور می کنند، بازی آسانی با استقلال خوزستان نداریم بخصوص اینکه این تیم هنوز برای ما ناشناخته است و اطلاعات زیادی از آنها نداریم.

وی تاکید کرد: استقلال خوزستان به دنبال یک نتیجه مثبت و صعود به مرحله بعد است بخصوص بعد از پیروزی برابر الفتح عربستان در هفته نخست.

سرپرست الجزیره یادآور شد: بازیکنان ما از شکست مقابل لخویا  درس گرفتند و حالا عزمشان را برای جبران آن شکست جزم کرده اند تا فرصت صعود به مرحله بعد را از دست ندهند. آنها بعد از بازگشت از دوحه به شدت ناراحت بودند و انگیزه زیادی برای تغییر وضعیت و اثبات توانایی های تیم در آسیا دارند.

احمد سعید خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با مسابقات لیگ داخلی کاملا متفاوت است بخصوص اینکه باشگاه استقلال خوزستان از تماشاگران زیادی در ایران بهره می برد و به دنبال این است تا از طریق برتری قدرت جسمانی بر تیم ما غلبه کند.

، تیم های فوتبال استقلال خوزستان و الجزیره روز دوشنبه این هفته در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف هم خواهند رفت.

نظر شما