شناسهٔ خبر: 18132702 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

الحشد الشعبی روستای العزیزیه را در شرق تلعفر آزاد کرد

بغداد-ایرنا- در ادامه عملیات پاکسازی نیروهای بسیج مردمی الحشد الشعبی در محور غربی استان نینوا ، این نیروها امروز شنبه روستای 'العزیزیه' را در بخش شرقی شهر تلعفر در غرب استان نینوا آزاد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ستاد تبلیغات جنگ الحشد الشعبی در بیانیه ای روز شنبه اعلام کرد که تیپ 43 الحشد الشعبی روستای العزیزیه را در بخش شرقی شهر تلعفر در غرب استان نینوا آزاد کرد.
این بیانیه اضافه کرده است که به محض آزادی این روستا، نیروهای الحشد الشعبی اقدام به ایجاد خاکریزهایی در اطراف روستا کردند.
نیروهای الحشد الشعبی از اولین ساعات بامداد امروز شنبه حمله به روستای العزیزیه را آغاز کرده و طی مدت کوتاهی توانستند این روستا را از گروه تروریستی داعش بازپس گیرند.
تشکیلات بسیج مردمی در بیانیه جداگانه ای، پیش از این اعلام کرده بود که گروه تروریستی داعش از مناطق شرقی تلعفر به داخل شهر عقب نشینی کرده است.
الحشد الشعبی از هفته گذشته مرحله ششم عملیات خود را برای آزادی شهر تلعفر در غرب نینوا در شمال عراق آغاز کرده است و تاکنون موفق شده چندین روستا از جمله عین طلاوی، عین الحصان و الشریعه از توابع تلعفر را آزاد کند.
نیروهای الحشد الشعبی همزمان در عملیات آزادسازی غرب موصل نیز با دیگر نیروهای مسلح عراق اعم از ارتش، پلیس ، واکنش سریع و مبارزه با تروریسم مشارکت دارند.
خاورم *4*353*1770*

انتهای پیام /*

نظر شما