شناسهٔ خبر: 18132664 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

منصوریان و جاه طلبی برابر نماینده سعودی

استقلال به التعاون حمله می‌کند

سرمربی آبی های تهرانی تمرین تاکتیکی بازیکنان استقلال را با طراحی آیتم هایی برای ارائه یک فوتبال تهاجمی انجام داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روز جمعه آخرین جلسه تمرینی خود را در امارات برگزار کرد تا برای برگزای دیدار با التعاون عربستان راهی مسقط عمان شود. سرمربی آبی ها در این جلسه تمرینی که پس از مدتها برای آبی ها شکل و شمایل یک جلسه تمرینی کامل را داشت، با جدیتی دو چندان نظاره گر تمرین آبی ها بود.

 

 

التعاون ضعیف نیست
دست کم نگرفتن نماینده کم نام و نشان عربستان اولین خواسته منصوریان از بازیکنان بود. سرمربی استقلال به آبی پوشان پیش از شروع تمرین گفت که روز جمعه در برنامه او برای رویارویی با نماینده عربستان بسیار پر اهمیت است و آبی ها باید با جدیت دو چندانی این تمرین را پیگیری کنند. منصوریان در جمع بازیکنان از آنها خواست که در دیدار روز دوم لیگ قهرمانان، اتفاقاتی که در بازی گذشته رخ داد را فراموش کنند تا در 5 بازی پیش رو سرنوشت استقلال را خودشان رقم بزنند.

 

 

محکم، سفت و با انرژی
شرایط اردویی یک هفته ای اتفاقی است که می تواند هر تیمی را فرسوده کند. سرمربی استقلال به همین دلیل در ابتدای تمرین بارها سعی کرد تا بازیکنان را با استفاده از جملات انگیزه دهنده، سر حال کند. منصوریان در بخش های مختلف تمرینی با بازیکنان شوخی و کل کل می کرد و از آنها می خواست تا تمرین را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. سرمربی استقلال که 30 دقیقه زودتر از سایر بازیکنان در تمرین حاضر شده بود، شخصا طراحی تمرین را بر عهده داشت.

 

 

استقلال تهاجمی تمرین می کند
سرمربی استقلال بارها از بازیکنان خود خواست که حرکت رو به جلو را در فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار دهند. آبی پوشان در این جلسه تمرینی که بخشی از آن فوتبال درون تیمی بود، باید رو به جلو بازی می کردند تا مشخص شود منصوریان برای این بازی میل زیادی به حمله دارد. منصوریان که می داند اهمیت دیدار برابر التعاون برای مشخص شدن وضعیت تیم او تا چه اندازه است، می خواهد در این دیدار تیمی تهاجمی را وارد میدان کند تا اولین سه امتیاز آبی ها در هفته دوم به حساب این تیم واریز شود.


نظر شما