شناسهٔ خبر: 18132631 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کلوپ: اخراج رانیری تصمیم عجبیی بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال لیورپول، اخراج کلودیو رانیری سرمربی لسترسیتی را همانند برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) و انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا اتفاقی عجیب بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، یورگن کلوپ در آستانه دیدار دوشنبه لیورپول برابر لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس این مطلب را بیان کرد.
کلوپ این تصمیم را با سایر اتفاقات مهم جهان در ماه های اخیر مقایسه کرد و گفت این تصمیم عجییی بود.
کلوپ انتظار بازی متفاوتی را در روز دوشنبه ندارد.
رانیری 9 ماه بعد از قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، روز پنجشنبه گذشته از سرمربی این تیم اخراج شد.
لیورپول دوشنبه در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف لسترسیتی می رود. دستیار و مربی لستر تا زمان انتصاب سرمربی جدید، مسئولیت تیم را به عهده دارند.
این اتفاق با واکنش مربیان فوتبال روبرو شد. بعد از این که خوزه مورینیو روز جمعه با پیراهن که نام 'کلودیو رانیری' بر روی آن درج شده بود، در نشست خبری ظاهر شد، یورگن کلوپ نیز به این برکناری واکنش نشان داد و گفت‌: این تنها اتفاق عجیبی بود که رخ داد.
کلوپ در نشست خبری اخراج رانیری گفت:‌ من این مطلب را شنیدم و شگفت زده شدم. اتفاقات عجیبی در سطح جهان همانند برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) و انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا رخ داده است.
وی افزود:‌ من از این اتفاقات سردر نمی آورم. نمی دانم چرا لسترسیتی این کار را کرد. همه وضعیت تیم را در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا می بینند.
کلوپ ادامه داد:‌ رانیری یک فرد خاص در فوتبال است. او مربی بسیار خوبی است. زمانی که در دورتموند بودم با او ملاقات داشتم . او فوق العاده است.
سرمربی لیورپول گفت:‌ روز دوشنبه اولین دیدار لسترسیتی بدون رانیری است. احتمالا دو دستیار لسترسیتی هدایت تیم را در این مسابقه بر عهده می گیرند.
وی گفت: اگر بهترین نحو بازی کنیم، حریف دشواری خواهیم بود و این چیزی است که در باره آن فکر می کنیم.
دژان لورن بازیکن لیورپول قرار است به تمرینات تیم بازگردد، ولی هنوز حضور وی در دیدار دوشنبه معلوم نیست.
لورن در دو مسابقه قبلی لیورپول برابر هال سیتی و تاتنهام به علت مشکلات زانوی خود حضور نداشت. این مدافع اخیرا برای مشاوره در مورد مشکل خود به آلمان سفر کرده است.
کلوپ گفت: متاسفانه تمام بازیکنان نمی توانند به ما ملحق شوند.
لیورپول در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام @irnavarzesh همراه شوید.
ورزشی**1210**1584
مترجم - زهرا کورهلی*انتشاردهنده-مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما