شناسهٔ خبر: 18132538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جریمه سه میلیارد ریالی قاچاقچی کالاهای وارداتی غیر مجاز از طریق فرودگاه مشهد

قاچاقچی کالاهای وارداتی غیر مجاز از طریق فرودگاه مشهد ،بیش از سه میلیارد ریال جریمه شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خراسان رضوی خبرگزاری صدا و سیما مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: این قاچاقچی کالا که با شگرد خاصی جریمه سه میلیارد ریالی قاچاقچی کالاهای وارداتی غیر مجاز از طریق فرودگاه مشهداز طریق فرودگاه هاشمی نژاد مشهد قصد وارد کردن مقادیری کالای قاچاق را به کشور داشت دستگیر شد.

حمیدرضا کریم افزود: این قاچاقچی که دارای سابقه قبلی در این زمینه است پس از ورود به فرودگاه مشهد دنبال آن بود تا با شگردی خاص،کالاهای قاچاق را با همکاری فرد دیگری از محل سالن اصلی فرودگاه خارج کند که مورد ظن ماموران قرار گرفت.

او گفت:در بررسی دوربینهای مدار بسته ،تحقیق از هر دو مظنون و بازرسی اموال ،این کالاهای قاچاق شامل 151دستگاه تلفن همراه، 73عدد محافظ تلفن همراه و مقادیر قابل توجهی شکلات الکل دار توقیف شد و پرونده متهمان از طرف گمرک مشهد به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با بررسی پرونده در شعبه هشتم تعزیرات حکومتی مشهد جرم این افراد محرز و متهم اصلی به جرم جریمه سه میلیارد ریالی قاچاقچی کالاهای وارداتی غیر مجاز از طریق فرودگاه مشهدقاچاق کالا به پرداخت مبلغ سی و سه میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و متهم ردیف دوم نیز به علت معاونت در قاچاق کالا به پرداخت 360میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

نظر شما