شناسهٔ خبر: 18132523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بسیج سازندگی سبدهای معیشت عیدانه هدیه رهبری را به نیازمندان جوانرود رساند

سبدهای معیشت عیدانه هدیه رهبری، توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه جوانرود بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جوانرود هه وال، در آستانه سال جدید و توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه جوانرود، سبدهای معیشت عیدانه هدیه رهبری شامل خشکبار و اقلام مورد نیاز خانوارها، بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جوانرود در این زمینه گفت: خرید اقلام و بسته بندی و کارهای اجرایی این بسته ها توسط بسیج سازندگی استان کرمانشاه که این بسته ها شامل خشکبار و اقلام مورد نیاز سفره خانوارها ، بین خانواده های نیازمند شهرستان جوانرود و روستاهای محروم این شهرستان توزیع شد.

 

ادریس حبیبی تصریح کرد: محرومیت زدایی، سازندگی و رفع نیازهای مناطق محروم از رویکردهای بسیج سازندگی است  که از سوی بسیج سازندگی شهرستان جوانرود فعالیتهای خوبی در این زمینه در روستاهای این شهرستان انجام شده است.

 

وی افزود:  توسط بسیج سازندگی شهرستان جوانرود از ابتدای سال جاری تا کنون در حدود 300 میلیون تومان به طرح های تولیدی زودبازده و اثرگذار در این شهرستان  پرداخت شده است که طرح هایی چون پرورش زنبورعسل، پرورش ونگهداری دام سنگین، پرورش ماهی های سردآبی و قزل آلا،  پرورش بوقلمون و انواع ماکیان و همچنین ساخت گلخانه های گیاهان داروئی، میوه های فصلی و انواع سبزیجات صنایع دستی ،قالی بافی،تولید انواع صنایع ظریف دستی، خیاطی و... در اولویت پرداخت این تسهیلات قرار داشته اند.

 

حبیبی خاطر نشان کرد: از طرحهای قابل توجه بسیج سازندگی محرومیت زدایی از روستاها و مناطق محروم شهرستان بوده است که خدمات و کمکهای قابل توجهی از سوی بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی یک روزه، سه روزه و هفت روزه به منظور کمک به احداث ، مرمت ، بازسازی و تکمیل پروژه های عمرانی نظیر مساجد ، غسالخانه و ...  در روستاهای زیادی از شهرستان انجام شده است که این فعالیتها ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

نظر شما