شناسهٔ خبر: 18132485 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دسته یک بسکتبال / قطران کاوه گرگان مغلوب پرواز اصفهان شد

گرگان‌ - ایرنا - تیم قطران کاوه گرگان در هفته ششم از دور برگشت رقابت های بسکتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در گروه شمال با نتیجه 74 بر58 مغلوب پرواز اصفهان شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش ایرنا در این دیدار که عصر جمعه در سالن ملت شهر اصفهان برگزار شد، تیم قطران به مصاف پرواز اصفهان رفت و در کوراتر اول توانست دوشادوش میزبان پیش برود و نتیجه این کوارتر در عدد 19 به تساوی رسید، در کوارتر دوم اصفهانی ها اختلاف امتیاز را زیاد کردند و با نتیجه 39 بر 30 به نفع میزبان خاتمه یافت.
تیم گرگان که با مصدومیت بازیکنان اصلی خود در این دیدار روبرو بود در کوارتر سوم نیز با نتیجه 57 بر40 مغلوب پرواز اصفهان شد ودر پایان کوارتر چهارم اصفهانی ها توانستند با نتیجه 74 بر58 چهارمین برد خود در این رقابت ها را در برابر نماینده گرگان بدست آورند.
این هفتمین شکست قطران کاوه در این فصل از رقابت ها بود، تماینده گلستان با 19 امتیاز رده سوم جدول 8 تیمی گروه شمال را دارد.
قطران کاوه سیزده اسفند ماه در گرگان میزبان هیات بسکتبال خراسان رضوی خواهد بود و پرواز اصفهان نیز به مصاف هیات بسکتبال البرز قزوین می رود.
رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دو گروه هشت و 10 تیمی شمال و جنوب در حال برگزاری است، در گروه شمال قطران کاوه گرگان، مهرام تهران، هیات بسکتبال البرز قزوین، آرارات تهران، پارسا مشهد، هیات بسکتبال کردستان، پرواز اصفهان و هیات بسکتبال خراسان رضوی حضور دارند.
همچنین در گروه جنوب تیم های نفت امیدیه، آدمیس میناب، مهروبان نوین، صنعت مس کرمان، شهرداری اراک، پتروشیمی بندرامام، پالایش نفت آبادان، ساحل نشینان بوشهر، پدافند رعد دزفول و هیات بسکتبال اراک شرکت دارند.
7333/1648
**انتشار : پری سالارنیا


نظر شما