شناسهٔ خبر: 18131172 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حاشیه های مدیر عامل محروم شده شیمیدر در تالار آزادی

صفرزاده مدیر عامل باشگاه بسکتبال شیمیدر که قبل از این محروم شده بود با حضور در تالار آزادی با حواشی روبرو شد.

صاحب‌خبر -
دلیل محرومیت مدیر عامل شیمیدر از زبان خودشبه گزارش  خبرنگار حوزه توپ و تور  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حاشیه دیدار تیم های بسکتبال دانشگاه آزاد و شیمیدر که با برد دانشگاه آزاد پایان یافت، صفرزاده مدیر عامل محروم باشگاه شیمیدر در سالن با حواشی روبرو شد.

امیر حسین صفرزاده در گفت و گو با رادیو تهران در این باره گفت: طبق قانون پشت نیمکت هر تیم متعلق به همان تیم است و بنده در زمان بازی نزدیک جایگاه خبرنگاران و پشت نیمکت ایستاده بودم که با واکنش رضا مشحون که از نظر بنده سمتی در برگزاری مسابقات ندارند، روبرو شدم. 

وی ادامه داد: واقعا نمی دانم به چه دلیل محروم شدم. اگر من برخلاف قوانین در کنار جایگاه خبرنگاران ایستادم چرا مسئولان روی حرف خود پافشاری نکردند و من تا انتهای مسابقه همانجا ماندم. این هم ضعف اجرایی مسابقات است. مشکل این است که قوانین در بسکتبال لحظه ای وضع، اجرا و حذف می شود. 

صفرزاده خاطر نشان کرد: نامه ای به عنوان اعتراض به فدراسیون ارسال خواهم کرد اما از حالا می دانم پاسخ آن چه خواهد بود. 

رضا مشحون نیز درباره این موضوع اظهار داشت: صفرزاده داور بین المللی است و بیشتر از همه به قوانین آشناست. او قصد داشت جو را متشنج کند. صفرزاده زمانی که مامور حراست او را به بیرون هدایت کرد مشکلاتی زیادی ایجاد و بازی را از حالت عادی خارج کرد. او با وجود محرومیت می تواند در سالن حضور یابد اما باید روی سکوی تماشاچیان بنشید. 



انتهای پیام/

نظر شما