شناسهٔ خبر: 18130450 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیت‌سعید: کار سختی برابر الجزیره داریم

نمایندگی خوزستان

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فکر می‌کنم کار سختی برابر الجزیره داریم ولی اگر هوشیارانه عمل کنیم، می‌توانیم یک نتیجه خیلی خوب کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

حسن بیت‌سعید در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیمش پیش از بازی با الجزیره امارات، اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و برد خیلی خوبی که برابر نماینده عمان کسب کردیم، روحیه ما را مضاعف کرده است. این برد هم شخصیت تیم را بالا برد و هم این که واقعا از حیثیت و آبروی فوتبال ایران دفاع کرد.

وی بیان کرد: اکنون تمرینات تیم با روحیه خوب برای مصاف با الجزیره در حال پیگیری است. الجزیره تیم خیلی خوبی است و این تیم را آنالیز کرده ایم. ان‌شاءالله که بتوانیم از این بازی هم امتیاز بگیریم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: درست است شرایط مالی تیم ما بد است و از این نظر در افت روحی هستیم ولی در حال حاضر همه چیز را فراموش کرده ایم و تمرکزمان فقط روی بازی با الجزیره است.

وی در ادامه با بیان این که الجزیره نسبت به الفتح تیم منسجم‌تری است، افزود: فکر می‌کنم کار سختی برابر این تیم داریم ولی اگر هوشیارانه عمل کنیم، می توانیم یک نتیجه خیلی خوب کسب کنیم.

بیت‌سعید در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند از گروه خود صعود کند؟ عنوان کرد: اکنون نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد ولی پتانسیل رسیدن به مرحله بعد را داریم. واقعا بازیکنان تیم انگیزه دارند و ان‌شاءالله که بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

نظر شما