شناسهٔ خبر: 18130037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار آذربایجان غربی:

مهندسین در حوزه‌های کارآفرینی فعال‌تر عمل کنند

نمایندگی آذربایجان غربی

معاون امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: مهندسین در حوزه های کارآفرینی فعال ترعمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تقی کهوریان درآیین گرامیداشت روز مهندس که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی،2 نفر از نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی ازپیشکسوتان و فعالان عرصه نظام مهندسین استان برگزار شد، اظهار کرد:جامعه مهندسی با تکیه بر علم و دانش در عرصه سازندگی و آبادانی جایگاه ممتازی را دارند و انتظار مردم از این قشر فرهیخته فراتر از خدمات مهندسی است.

وی با اشاره به مشکل اشتغال جوانان در کشور افزود: حوزه کارآفرینی و اشتغال ضروری ترین عرصه فعالیت مهندسان است تا با ارائه طرحهای بدیع کارآمد بتوانند در حوزه کارآفرینی تحول ایجاد کنند.

وی، رعایت اخلاق حرفه ای و تعامل و مسئولیت پذیری و مشتری مداری را از دیگر بایسته‌های حرفه مهندسی برشمرد و اظهار کرد: صداقت،  صراحت و خیر رسانی به مردم از تاکیدات دین اسلام و کلام معصومین است و این اصول از مبانی پایه ای و تحول ساز است و از مهندسان انتظار می رود با دانش افزایی و پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای در بازار رقابتی حضوری موثر داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار با توصیه به مهندسان در افزایش تعاملات با نهادها و ارگانهای مختلف در ساخت و سازهای شهری گفت: یکی از دستاوردهای مهم در دولت یازدهم  نشر و گسترش فرهنگ تعامل و جایگزینی آن با تعارض در جامعه است که با همکاری آحاد ملت در تداوم این حرکت جامعه به آرامش و پویایی بیش از گذشته دست می‌یابد.

 اهدای احکام اعضای گروه‌های تخصصی شهرسازی و مکانیک و تجلیل از یکی مهندسان پیشکسوت شهر ارومیه و اهداء لوح تقدیر به اعضای تیم تیراندازی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از دیگر بخشهای مراسم بزرگداشت روز ملی مهندس در استان بود.
انتهای پیام

نظر شما