شناسهٔ خبر: 18129090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کونته: نباید بگذاریم جام از دستمان برود

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی تاکید کرد که بازیکنانش باید بدانند هنوز کار تمام نشده و تا پایان بجنگند و مثل او در زمان بازی، در روز آخر جام را از دست ندهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"،  در فصل 00-1999، لاتزیو به همراه اریکسون موفق به قهرمانی سری آ شد و کونته که در آن زمان برای یووه بازی می‌کرد، پیش از آن با 9 امتیاز اختلاف صدرنشین بودند ولی در همان اواخر فصل جای خود را به لاتزیو دادند. حال کونته قصد دارد از تکرار چنین چیزی برای تیمش جلوگیری کند.

 

 

 

او گفت:" من در این رابطه، دو تجربه دارم. یکی تجربه ای خوب و دیگری تجربه ای بد مقابل لاتزیو. لاتزیو در 6 یا 7 بازی آخر فصل، 8 امتیاز را جبران کرد و در بازی آخر که مقابل پروجا قرار گرفتیم، با کسب پیروزی قهرمانی خود را اعلام کرد. به خاطر دارم که پس از این بازی تصمیم به جدایی از یووه گرفتم. 6 روز نخوابیدم زیرا به شدت تحت تاثیر آن بودم. در شرایطی دیگر جامی را بردم که با جبران 8 امتیاز اختلاف با اینتر به دست آمد. بازی آخر مقابل اودینزه را بردیم و اینتر مقابل لاتزیو شکست خورد. من تجربه ای مشابه دارم. وقتی تکرار می‌کنم که 13 بازی باقی مانده، یعنی 39 امتیاز. فاصله زیادی تا پایان باقی مانده تا قهرمان لیگ شویم."


نظر شما