شناسهٔ خبر: 18128966 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

اقرار به قتل هولناک شوهر پیش از قتل زن همسایه

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن جوانی که در جریان سرقت طلاهای همسایه دست به جنایتی هولناک زده بود پس از دستگیری در بازجویی‌ها معمای قتل شوهرش را هم فاش کرد.

اين زن گزارش ناپديد شدن شوهرش را يك‌سال پيش به پليس اعلام كرده بود اما فكرش را نمي‌كرد در جريان قتل زن همسايه گرفتار خواهد شد. شامگاه اول اسفند وقتي مردي گزارش ناپديد شدن همسر 22ساله‌اش را به پليس اعلام كرد مأموران به تنها كسي كه مظنون شدند نسترن همسايه اين زن بود. كارآگاهان كه حدس مي‌زدند او حقيقت را كتمان مي‌كند وي را بازداشت كردند.اگرچه نسترن در بازجويي‌ها اصرار داشت كه اطلاعي از سرنوشت زن همسايه ندارد اما وقتي كارآگاهان انگشتري را در دستان وي ديدند متوجه شدند متعلق به زن ناپديد شده است كه شوهرش مشخصات آن را به پليس اعلام كرده بود.

با افشاي اين حقيقت، مأموران راهي خانه نسترن شدند و در بازرسي از آنجا جسد مثله شده قرباني را از داخل سطل زباله‌اي كه در بالكن خانه بود كشف كردند. نسترن كه چاره‌اي جز اقرار به جنايت هولناك نداشت مدعي شد كه پس از ناپديد شدن همسرش مشكلات مالي زيادي داشته است.

وي گفت: با دوستم رقيه و برادرشوهرش نقشه كشيديم تا طلاهاي اين زن را سرقت كنيم. براي همين روز حادثه زن همسايه را به آپارتمانم كشاندم و آنها در نقش دزد وارد خانه شدند. اما با او درگير شدند و هلش دادند كه در نهايت سرش به اوپن آشپزخانه خورد و جانش را از دست داد.

با اعتراف وي همدستانش دستگير شدند و اقرار كردند كه پس از قتل، جسد زن جوان را مثله كرده و داخل سطل زباله انداختند و پس از آن روي آن اسيد ريختند تا از بين برود اما خيلي زود لو رفتند. اما اين پايان ماجرا نبود چرا كه مأموران با معماي ديگري در اين پرونده روبه‌رو شدند.

نسترن در تحقيقات مدعي بود كه شوهرش از اسفند پارسال به طرز مرموزي ناپديد شده و خبري از او ندارد. مأموران كه احتمال مي‌دادند نسترن راز ناپديد شده شوهرش را مي‌داند به تحقيق از او پرداختند تا اينكه وي راز جنايت را افشا كرد. وي گفت: 5سال پيش با همسرم آشنا شدم و پس از ازدواج با او از شيراز(محل سكونتم) به ايرانشهر آمديم. اما مدتي بعد اختلافات‌مان شروع شد تا اينكه با برادرشوهر دوستم رقيه(يكي از متهمان دستگير شده در قتل زن جوان) پنهاني رابطه بر قرار كردم و 6ماهي كه از آشنايي ما گذشت تصميم به قتل شوهرم گرفتم.

وي ادامه داد: اسفند پارسال شوهرم را در خانه با چاقو به قتل رساندم و جسدش را مثله كردم. قسمتي از جسد را داخل نورگير خانه و قسمت ديگر را داخل نايلون گذاشتم و برادرشوهررقيه آن را به خارج از ايرانشهر برد و در بياباني دفن كرد. به‌دنبال اعتراف زن جوان به قتل همسرش، كارآگاهان جنايي راهي محل دفن جسد شدند. با راهنمايي‌هاي نسترن، جسد مثله شده شوهر وي كشف شد و متهم به بازسازي صحنه قتل همسرش پرداخت‎.‎ در همين حال سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي استان سيستان وبلوچستان گفت: تحقيقات براي مشخص شدن جنايت احتمالي ديگر زن جوان ادامه دارد.

نظر شما