شناسهٔ خبر: 18126620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر فرودگاه شهدای ایلام:

فاز نخست احداث ترمینال جدید فرودگاه ایلام به پایان رسید

ایلام-مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: فاز نخست احداث ترمینال جدید فرودگاه ایلام به پایان رسیده و قرار است طی مناقصه‌ای شروع فاز جدید آن نیز عملیاتی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی متانت درباره مراحل احداث ترمینال جدید فرودگاه ایلام عنوان کرد: فاز نخست این ترمینال که شامل ساخت اسکلت‌ فلزی آن بود، به پایان رسیده است و اکنون این پروژه به شرکت فرودگاه‌ها تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: فاز نخست با صرف سه میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی انجام شده است و فاز دوم آن با برگزاری مناقصه از سوی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آغاز خواهد شد. برای ادامه اجرای پروژه با  معاون عملیات فرودگاهی رایزنی‌ها صورت گرفته است.

به گفته وی، فاز دوم این پروژه دست‌کم ۱۰ میلیارد تومان نیاز دارد و اگر منابع مالی آن تامین شود، ساخت این ترمینال باید تا ۱۴ ماه آینده به پایان برسد.

مدیر فرودگاه ایلام با بیان اینکه ترمینال جدید در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع بنا می‌شود، یادآور شد: با توجه به اینکه عمده پروازهای این فرودگاه داخلی است، ترمینال جدید به پروازهای داخلی اختصاص می‌یابد و ترمینال فعلی برای پروازهای خارجی به کار گرفته می‌شود.

نظر شما