شناسهٔ خبر: 18125765 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کریم بنزما بزودی به تیم ملی فرانسه برمی‌گردد

90111

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به ستایش از کریم بنزما پرداخت و تاکید کرد که این مهاجم سرشناس به زودی به تیم ملی فوتبال فرانسه بر می‌گردد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از DPA، کریم بنزما به خاطر جنجالی که با والبوئنا داشت با محرومیت از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه مواجه شد و نتوانست در رقابت‌های یورو 2016 به میدان برود.

بنزما مدت‌هاست که به تیم‌ ‌ملی فرانسه دعوت نمی‌شود اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور تاکید کرد که مهاجم رئال‌ مادرید می‌تواند بار دیگر با پیراهن تیم‌ ‌ملی کشورش به میدان برود.

لوگرایه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه گفت‌: ما درباره بازیکنی سخن به میان می‌آوریم که مهاجم نخست رئال‌ مادرید است و مدت‌هاست که در این تیم بازی می‌کند. حضور طولانی مدت در باشگاه بزرگی همچون رئال‌ مادرید و قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم برای این همه سال اصلا آسان نیست و این نشان می‌دهد که بنزما از بهترین مهاجمان اروپاست.

او ادامه‌ داد: در قضیه بنزما ما مقصر نیستم. حکم دادگاه دیر اعلام شد و ما هم نمی‌توانستیم تا اعلام نشدن این حکم تصمیمی بگیریم. از نظر من همه چیز روشن است. کریم بنزما مهاجم بزرگی است و این توانایی را دارد تا بار دیگر با پیراهن تیم‌ ‌ملی فرانسه به میدان برود. او یکی از گزینه‌های دیدیه دشان در خط حمله است.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در پایان گفت‌: بازگشت و یا دعوت نکردن بنزما به تصمیم دشان بستگی دارد. سرمربی تیم باید تصمیم نهایی را در این زمینه بگیرد. فدراسیون فوتبال فرانسه مشکلی با دعوت کردن بنزما به تیم‌ ‌ملی ندارد. بر این باور هستم که بنزما به زودی به تیم‌ ‌ملی بر می گردد.

انتهای پیام

نظر شما