شناسهٔ خبر: 18125736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هفته ششم دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال؛

ایستک کردستان هیات بسکتبال البرز قزوین را با شکست بدرقه کرد

سنندج - در هفته ششم دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور تیم ایستک کردستان توانست در سنندج نماینده قزوین را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور روز جمعه ششم اسفند ماه در شهر های مختلف کشور در گروه شمال پیگیری شد.

در این هفته از رقابت ها هیات بسکتبال البرز قزوین در سنندج میهمان تیم ایستک کردستان بود و راس ساعت ۱۶ در ورزشگاه معروف به جهنم آزادی شهر سنندج با سوت داور، بازی خود را آغاز کردند.

در کوارتر اول با دفاع خوب شاگردان رضا نوری حملات تیم قزوین راه به جایی نمی برد و در پایان این وقت از بازی نتیجه ۱۷ بر ۱۱ به سود ایستک بر اسکوبرد سالن آزادی سنندج نقش بست.

در آغاز کوارتر دوم تیم قزوینی برای جبران امتیازات از دست رفته تلاش های خود را افزایش داد و بازی در این کوارتر سرعت خاصی به خود گرفته بود.

در اوایل این کوارتر بود که بازی به درگیری میان بازیکنان کشیده شد و بلافاصله با میانجی گری دیگر بازیکنان و داور این مسئله به اتمام رسید.

در ادامه کوارتر دوم تلاش های تیم البرز قزوین بی فایده بود و حملات و دفاع های ایستک کردستان بر تلاش های آنان غلبه کرد و نیمه اول با نتیجه ۴۰ بر۱۷ به نفع میزبان به پایان رسید.

بعد از گذشتن تایم استراحت بین دو نیمه کوارتر سوم آغاز شد و در این کوارتر هم دو تیم به فکر گرفتن امتیاز بودند و تیم البرز توانست اندکی از امتیازات خود را جبران کند و این کوارتر نیز با نتیجه ۵۶ بر ۳۲ به سود شاگردان رضا نوری به پایان رسید.

کوارتر چهارم و پایانی این دیدار با سوت داور در شرایطی آغاز شد که تشویق های بی امان و یک دست هواداران تیم ایستک در سالن موجب دادن روحیه به تیم میزبان یعنی ایستک کردستان شد و در پایان این بازی شاگردان رضا نوری با نتیجه قاطع ۸۰ بر ۴۶ تیم هیات بسکتبال البرز قزوین را شکست دادند.

اکنون تیم ایستک کردستان با هفت برد، شش شکست و ۲۰ امتیاز بالاتر از تیم قطران کاوه گرگان در رده سوم قرار دارد.

تیم ایستک کردستان در آخرین بازی مرحله گروهی خود روز جمعه ۱۳ اسفند ماه میهمان تیم آرارات تهران و مربی فصل قبل خود یعنی سیامک ویسی خواهد بود.

کاوان قطبی، سهند خادم نامداری، متین استاد نوروزی، مهدی جعفری، رضا احمدیان، حمید شریفی، هیمن احمدی، دیلان حیدری، محمد رانین درشت، سپهر عطری برزنجه، علی دستباز، هوشیار یوسفی و حمید امینی بازیکنان تیم ایستک کردستان را تشکیل می دهند.

رضا نوری، پویا بدخشان و حمید سهراب نژاد به عنوان کادر فنی نماینده استان کردستان را در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور هدایت می کنند.

نظر شما