شناسهٔ خبر: 18125693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خداداد عزيزي از سرمربي‌گري سياه‌جامگان استعفا کرد

نصر: خداداد عزيزي سرمربي تيم سياه جامگان مشهد، بعد از شکست اين تيم مقابل تراکتورسازي تبريز از سمت خود استعفا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، ديدار تيم هاي سياه جامگان مشهد و تراکتورسازي تبريز، در چهارچوب هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال، عصر جمعه با نتيجه 2 بر يک به نفع تراکتورسازي به پايان رسيد.
مالک باشگاه سياه جامگان جمعه شب با تاييد کناره گيري عزيزي به خبرنگار ايرنا گفت: خداداد عزيزي بعد از شکست تيم برابر تراکتورسازي تبريز از سمت خود استعفا و با بازيکنان تيم نيز خداحافظي کرد.
محمدرضا عباسي با اشاره به اينکه هنوز استعفاي عزيزي به صورت کتبي به باشگاه اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: در صورت استعفاي سرمربي تيم، باشگاه سياه جامگان در کوتاه ترين زمان ممکن در اين خصوص تصميم گيري خواهد کرد.
وي با تکذيب برخي شايعات مبني بر عدم حضور بازيکنان تيم سياه جامگان در اين باشگاه گفت: تمرينات تيم تنها 2 روز تعطيل شده و بعد از آن تمرينات از سر گرفته مي شود.
مالک سياه جامگان با ابراز تاسف از اتفاقات روي داده بعد از بازي مقابل تراکتورسازي و فشارهايي که به رضا شربتي، بازيکن اين تيم وارد شده، گفت: شربتي يک بازيکن پاک در فوتبال است و نبايد نسبت به اتفاق رخ داده به اين شکل برخورد شده و اتهام تباني به وي زده شود.
عباسي گفت: چگونه هر فردي به خودش اجازه مي دهد که اين بازيکن جوان مشهدي را زير سئوال ببرد؟
وي با اشاره به اينکه همه آدم ها دچار اشتباه مي شوند، تصريح کرد: نبايد افراد را تنها به خاطر يک اشتباه نابود کرد بلکه بايد شرايطي را فراهم کرد تا بازيکن بتواند در بازي هاي آينده اشتباهات خود را جبران کند.
سياه جامگان با اين باخت 17 امتيازي شده و در رده پانزدهم جدول ليگ برتر فوتبال باقي ماند.
اين تيم مشهدي شنبه 14 اسفندماه به مصاف استقلال تهران مي رود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما