شناسهٔ خبر: 18125297 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حجت‌الاسلام سالک در گفت‌وگو با تسنیم:

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب» ایده جدیدی برای رفع معضلات مردم است

R1385/P1361/S1,15,10,12/CT1 / R1385/P1361/S1,10,12,15/CT1

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب ایده جدیدی است که می‌تواند معضلات اجتماعی و اقتصادی مردم را بر طرف کند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این جبهه براساس ضرورت‌های اجتماعی، سیاسی و انقلابی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه شرایط زمانی و مشکلات موجود، اعم از مشکلات اقتصادی، بیکاری و رکود و همچنین برای برون‌رفت از شرایط فعلی، لازم بود تا جبهه‌ای جدا از گروه‌ها و احزاب سیاسی تشکیل شود، افزود: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب ایده جدیدی است که در جامعه ما شکل گرفت که می‌تواند معضلات مردم توسط خودشان را برطرف کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: ابتکارات جدیدی مانند تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب می‌تواند زمینه را برای جذب نیروهای جدید (نسل سوم و چهارم) فراهم کند. این جبهه نیروهایی را که به دنبال حرکت جدید هستند، می‌تواند با شعارهای جدید جذب کند.

حجت‌الاسلام سالک با تاکید بر فراجناحی و فراحزبی بودن جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت: مردمی بودن این جبهه، نشان از این است که این جبهه در یک گروه و جناح خلاصه نمی‌شود و متشکل از همه نیروهای مردمی است.

وی با اشاره به اهداف شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب، خاطرنشان کرد: اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب نماینده تشکل‌ها و گروه‌های بزرگی از جامعه هستند که متعهد شده‌اند تا با همدلی و انسجام برای رفع مشکلات مردم چاره‌ای بیندیشند.

انتهای پیام/

نظر شما