شناسهٔ خبر: 18125118 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعال سیاسی: آداب رقابت اسلامی رعایت و از جوسازی پرهیز شود

کرمان - ایرنا - فعال سیاسی و معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری کرمان گفت: گروه های سیاسی باید آداب و ادب رقابت اسلامی را رعایت کنند و با جوسازی های غیر منصفانه فضای کشور را آلوده نکنند.

صاحب‌خبر -

جواد کمالی شامگاه جمعه با حضور در غرفه ایرنا در سومین نمایشگاه، مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان افزود: ما در کشور اسلامی و انقلابی زندگی می کنیم و مدعی بستر سازی ظهور امام زمان (عج) هستیم لذا باید تمامی رفتارهایمان مطابق با اسلام باشد و رقابت های کفرآمیز غربی در کشور ایران جواب نمی دهد.
وی با اشاره به انتخابات 96 و اینکه عملا کارهای اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها کلید خورده است اظهار کرد: انتخابات آینده یک انتخابات بسیار فشرده و با رقابت بسیار سنگین، سخت و همچنین با حضور جانانه ملت رقم خواهد خورد.
معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری کرمان گفت: در این انتخابات هر جناح و جریانی که به اتحاد و اجماع درستی دست یابد، پیروز خواهد بود.

**نمایشگاه مطبوعات محلی برای حضور نخبگان و اهالی فرهنگ است
کمالی همچنین گفت: نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری محلی برای حضور نخبگان و اهالی علم و فرهنگ و خرد است.
وی افزود: باید به کیفیت نمایشگاه مطبوعات توجه کرد چرا که این نمایشگاه با نمایشگاه های عرضه کالا متفاوت است و مخاطبان آن بیشتر نخبگان و اهل دانش و بصیرت هستند.
وی با بیان اینکه روزانه تمامی خبرگزاری ها و سایت های خبری استان کرمان را رصد می کنم خاطرنشان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی کارهای خوبی در بحث کیفیت بخشی به مطالب خود انجام داده است و امیدواریم که این حرکت تداوم داشته باشد.
کمالی با اشاره به اینکه ایرنا متعلق به عموم مردم ایران است گفت: از نام این خبرگزاری مشخص است که ایرنا یک رسانه ملی و فراجناحی است.
وی افزود: انتطار می رود که خبرنگاران ایرنا به صورت ملی قلم بزنند و با اقدام و عمل همراه با مردم حرکت کنند.
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان که روز چهارشنبه چهارم اسفند در سالن ورزشی برق منطقه ای کرمان گشایش یافت تا هشتم اسفند ادامه دارد.
این نمایشگاه در 2 نوبت ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 برای بازدید عموم مردم و علاقه مندان دایر است.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028

انتهای پیام /*

نظر شما