شناسهٔ خبر: 18123895 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نماینده | لینک خبر

برگزیدگان یازدهمین جشنواره فیلم۱۰۰ معرفی شدند

تسنیم

دبیر یازدهمین جشنواره فیلمهای ‌کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای گفت: از مسئولان دولتی می‌خواهم که جوانان فیلمساز کشورمان را حمایت کنند چرا که این عزیزان آیندگان فیلمسازی ایران هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نماینده» اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلمهای کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای امشب جمعه ۶ اسفندماه با حضور جمعی از هنرمندان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

علی قربانی دبیر یازدهمین جشنواره فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای در این مراسم گفت: در اختتامیه دهمین جشنواره فیلمهای کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای سال گذشته  از مدیران حوزه هنری خواهش کردم که جشنواره فیلمهای ۱۰۰ ثانیه‌ای را به صورت سالانه برگزار کنیم که این مهم امسال محقق شد و ما به جای سال ۹۷ امسال یازدهمین جشنواره فیلمهای کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: از مسئولان دولتی می‌خواهم که جوانان فیلمساز کشورمان را حمایت کنند چرا که این عزیزان آیندگان فیلمسازی ایران هستند از همه کسانی که در این چند روز در کنار ما بودند تشکر می‌کنم.

سپس بخش اهدای جوایز آغاز شد.

بخش بین الملل 

لوح تقدیر در بخش فیلم انیمیشن اهدا می شود به خانم   florentina perez(فلو رن دی نا پَرِ دِز) برای کارگردانی فیلم imajiation (ایمَجینِیشِن) از اروگوئه.

لوح تقدیر در بخش فیلم داستانی اهدا می شود به خانم donjeta hyseni (دُن یِ تا، هو سِ نی) برای کارگردانی فیلم cornice (کُرنیز) از آلبانی

لوح ‌تقدیر در بخش فیلم انیمیشن اهدا می شود به آقای hermes mangia lardo (هِرمِس مان جیا لاردُ) برای کارگردانی فیلم teddy bear (تِدی بِر) از ایتالیا.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار در بخش فیلم انیمیشن  به آقای doosun shin (دو سون شین) برای کارگردانی فیلم fox tale (فاُکس تَله) از سریلانکا اهدا شد.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش فیلم مستند اهدا می شود به خانم  olga poliektova- jaume quiles campos (اُلگا پالیک تووآ - جِی می کایلمه کاموس)  برای کارگردانی فیلم Chripajas  (کرِی پا جاس) از روسیه.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش فیلم داستانی اهدا می شود به آقای ahmad vahid omidi (احمد وحید امیدی) برای کارگردانی فیلم fisherman (فیشِرمَن) از افغانستان.

بخش اقتصاد مقاومتی

لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش تقدم می‌شود به کیوان احمدی برای فیلم «قفل» اهدا شد.

جوایز بخش مسیر تجربه

بهترین انیمیشن

تندیس جشنواره، لوح افتخار و جایزه نقدی این بخش تقدیم می‌شود به مهدی خروشی برای کارگردانی فیلم «دستهای کوچک» از اردبیل.

بهترین مستند

تندیس جشنواره، لوح افتخار و جایزه نقدی این بخش تقدیم می‌شود محمد فرج زاده برای «تیشه روزگازگان» از کردستان.

بخش داستانی

تندیس جشنواره، لوح افتخار و جایزه نقدی این بخش اهدا می‌شود به اکبر تراب پور برای کارگردانی فیلم «برای پدرم».

بخش دستاوردهای فنی و تکنیکی

لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌شود به اسماعیل عظیمی برای خلاقیت و نوآوری در فیلم داستانی «صف» از قم

لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیم می‌شود به سیدمحمدرضا سجادیان برای فیلمبرداری فیلم داستانی «انتینر ۴۰۱ » از تهران

لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌شود به محمدحسین فلاح برای جلوه‌های بصری در فیلم داستانی «به خانواده برمی‌گردیم» از تهران.

  جوایزبخش مسابقه ملی

بخش پویانمایی

لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش اهدا شد به معین منصوری‌فرد برای کارگردانی فیلم «جنگ» از کرمان.

دومین لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش اهدا شد به آذر منصوری برای فیلم کارگردانی «معلق» از کردستان.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم پویانمایی به مبلغ ۸۰ میلیون ریال اهدا شد به احسان معصوم برای فیلم نقش زندگی از قزوین.

بخش مستند 

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال تقدیم شد به جمشید فرجوند فردا برای کارگردانی فیلم «امید سپید» از کردستان.

دومین لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال اهدا شد به علی کیوان برای کارگردانی فیلم «برکت» از خراسان رضوی.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم مستند به مبلغ ۸۰ میلیون ریال تقدیم شد به محمدحسنی برای کارگردانی فیلم «آهن نگاره» از تهران.

بخش داستانی

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال تقدیم شد به علی عرفان فرهادی برای کارگردانی فیلم «من تو ما ۲ » از تهران.

دومین لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال اهدا شد به مجید برهانی برای کارگردانی فیلم «صدای من «از کرمان.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم داستانی به مبلغ ۸۰ میلیون ریال تعلق یافت به محمدحسین امامی همدانی برای کارگردانی فیلم «حضرت مهندس» از تهران.

جایز ویژه دبیر جشنواره فیلم ۱۰۰

جایزه ویژه دبیر یازدهمین جشنواره فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای اهدا شد به عطیه سادات حجتی برای کارگردانی فیلم داستانی «همزاد» از تهران.

بهترین فیلم از نگاه تماشاگران

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال تقدیم شد  به علی عرفان فرهادی برای کارگردانی فیلم «من تو ما ۲ » از تهران.

بهترین فیلم جشنواره یازدهم فیلم ۱۰۰

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم جشنواره به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال اهدا شد به حسین دارابی برای کارگردانی فیلم داستانی «چشم به راه» از تهران.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن مومنی شریف، فاضل نظری، محمد حمزه زاده، احمدرضا درویش، محمدرضا تابش، سید مهدی طباطبایی نژاد، فرید فرخنده کیش، منوچهر شاهسواری، هادی مقدم دوست،  بهرام عظیمی، عبدالحمید قره داغی، علیرضا معینی بخش، بهروز افخمی، مرتضی رزاق کریمی، محمدرضا شفاه، علی قربانی، فریدون حسن پور، سیدمحمدرضا خردمندان، احسان کاوه، یزدان عشیری و تعدادی از هنرمندان و اهالی رسانه از حاضرین این مراسم بودند.

نظر شما