شناسهٔ خبر: 18123533 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نفرات برتر مسابقات قهرمانی سه‌گانه کشور در منطقه آزاد قشم مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات قهرمانی سه‌گانه کشور انتخابی تیم ملی آقایان با حضور 114 ورزشکار در قالب 37 تیم از 23 استان کشور در رده‌های سنی بزرگسالان جوانان، امید مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مسابقات قهرمانی سه گانه کشور انتخابی تیم ملی آقایان، 114 ورزشکار در قالب 37 تیم از 23 استان کشور در رده‌های سنی بزرگسالان جوانان و امید و در رشته‌های شنا، دوچرخه‌سواری و دو و میدانی، در ساحل سوزا قشم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رده سنی بزرگسالان ،محمد مهدی رحمتی از چهارمحال و بختیاری با زمان 2 ساعت و یک دقیقه و 38 ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت، علی عباس‌نژاد از استان کهگیلویه و بویراحمد به مقام نایب قهرمانی و نوید سلیمی از استان اصفهان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

تیم‌های استان اصفهان، مرکزی و آذربایجان شرقی در رده سنی بزرگسالان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در رده سنی امید سید حسن بابایی با ثبت زمان 2 ساعت و پنج دقیقه و 10 ثانیه از استان قزوین به مقام قهرمانی، امیر محمد حسینی از گلستان به مقام نایب قهرمانی و بهنام علوی از استان زنجان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

تیم های خراسان جنوبی، اصفهان و قزوین در رده سنی امید نیز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان نیز امیر حسین ولی خانی از استان اصفهان با زمان یک ساعت و چهار دقیقه و 50 ثانیه قهرمان، سید پارسا محجوب از کرمانشاه نایب قهرمان و امین سقایی دهکردی از چهارمحال و بختیاری در جایگاه سوم قرار گرفت.

رده سنی جوانان تیم‌های استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و سمنان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

شرکت کنندگان در این مسابقه جهت شرکت در مسابقات آسیایی کشور اندونزی پس از500 متر شنا کردن،20 کیلومتر را رکاب می‌زنند و 10 کیلومتر دویدن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش فارس ،آیین اختتامیه و معرفی نفرات برترششمین دوره مسابقات سه‌گانه کشور به میزبانی منطقه آزاد قشم در محل سالن تختی شهر قشم با حضور محمد علی صبور رئیس فدراسیون سه‌گانه،فرزین حقدل معاونت فرهنگی وگردشگری منطقه آزاد قشم،علی‌رضا صفری دبیر فدراسیون سه‌گانه ،مهدی گودرزی نایب رئیس فدراسیون،محمد شیری مسئول اداری و پشتیبانی فدراسیون سه‌گانه، فریدون نایبی رئیس اداره ورزش وجوانان قشم،مهدی هاشمی فرمانده ناوتیپ 112 ذوالفقار سپاه،فاطمه زینی معاون اداره ورزش و جوانان قشم،سیدمسعودموسوی مسئول ورزش و سلامت منطقه آزاد قشم، محمد ایرانی شهردار سوزا برگزار شد.

انتهای پیام/3264/ن40

نظر شما