شناسهٔ خبر: 18123080 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* اگر در استان خوزستان یک کنسرت لغو می‌شد رسانه‌های حامی  دولت بلوا به پا می‌کردند و چند روز تیتر اول آن رسانه‌ها اختصاص به لغو کنسرت داشت. آلودگی و ریزگردها 4 سال تمام است زندگی مردم شریف خوزستان را تحت تاثیرات مخرب قرار داده است ولی از دید این رسانه‌ها تنها به یک خبر خلاصه! باید اکتفا کرد!
7712---021
* مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفته، مردم خوزستان ریزگردها و مشکلات را مثل زمان جنگ تحمل کنند؟! عرض می‌کنم لطف کنید چند روز مهمان خوزستان باشید و بعد مصاحبه کنید و مطلب بنویسید.
1298---0912
* در مواقع بحرانی ریزگردها و قطع شدن آب و برق،  پیشنهاد می‌کنم دولت نیز جلسه هیئت دولت را در همان استانی که به چنین بلائی دچار شده‌اند تشکیل دهد تا امثال خانم ابتکار بیشتر درد دل مردم را لمس کنند.
8020---0914
* مردم در اوضاع بد اقتصادی دست و پنجه نرم می‌‌کنند آن وقت نمایندگان فراکسیون امید درصدد بستن دهان همین مردم و جلوگیری از گلایه کردن از عملکرد بد دولت هستند! گویا یادشان رفته که به گفته امام راحل(ره) «مجلس در راس امور است.»
2224---021
* دولت اگر همین پول حاصل از چند بار گران کردن برق در کشور را صرف پیشگیری از حوادث می‌کرد مشکل بی‌برقی و بی‌آبی برای خوزستان به وجود نمی‌آمد. آخر موضوع به ریزگردها منحصر نمی‌شود. برای دیگر مشکلات به وجود آمده دنبال چه توجیهی هستند.
2986---0915
* واقعا مایه تاسف است که مسئولیت خطیر قانونگذاری و سرنوشت کشور دست افرادی باشد که طرح مجازات سؤال از مسئولان را پیگیری می‌کنند!
8112---0911
*‌ وقتی همه می‌دانیم که شرکت توتال قابل اعتماد نیست و این موضوع در سوابق رابطه‌اش با وزارت نفت موجود است چه لزومی دارد که آقای زنگنه این همه از آن دفاع کند؟ دیگر این که چرا آقای زنگنه در مورد قراردادهای پرخسارت از مردم عذرخواهی نمی‌کنند و از افشای بندهای محرمانه قراردادهای اخیر ابراز نگرانی می‌کنند؟ البته اگر این سؤال موجب زندانی شدن سؤال‌‌کننده نمی‌شود!
6929---021
*‌ آقای روحانی مگر نگفتید که دهان‌ها را نبندید و قلم‌ها را نشکنید، پس چرا نمایندگان حامی شما خواهان بستن دهان و مجازات سؤال از شما و دیگران شده‌اند؟ هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم آن روی سکه را که منتقدان بارها از آن ابراز نگرانی می‌کردند بهتر می‌بینیم!
8643---0919
* همان‌گونه که از ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا باید بابت نشان دادن ماهیت واقعی آمریکا تشکر کرد در داخل هم ما مردم از مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی تشکر می‌کنیم که با طرح دوفوریتی حبس تا 2 سال سؤال‌کنندگان، ماهیت واقعی خودشان را به ملت نشان دادند و زحمت روشنگری اهل بصیرت را کم کردند.
عشقی
* حقوق شهروندی اصلاح‌طلبان کجا و حبس 2 ساله برای سؤال‌کنندگان کجا؟ راست و حسینی بگویند تشنه قدرت هستند و دست از این بازی‌های سیاسی بردارند.
5856---0937
* اصلاح‌طلبان طرح داده‌اند که هر کس سوال کند باید 2 سال زندان برود. حداقل یک اسم و عنوان دیگر برای خود انتخاب بکنند که توی ذوق نزند.
2359---0919
* چرا روزنامه‌های زنجیره‌ای مطلبی در مورد آلام مردم آسیب‌دیده از سیل و ریزگردها نمی‌نویسند؟ خدا نگذرد از کسانی که همه چیز را فدای منافع جناح سیاسی خود می‌کنند؟!
9581---0901
* دولت به وعده‌های غرب خوش بود و بر اساس آن وعده‌ها به مردم ایران وعده می‌داد اما کاش به جای این همه وعده نسیه و پوچ به جوانان وعده می‌داد که در صورت هر موفقیت در دانش، فناوری، کارآفرینی و... پاداش خواهند گرفت و با توسعه امکانات و فرهنگ تولید به کل کشور هدیه رونق و شکوفایی اقتصاد به ملت داده می‌شد نه چشم داشتن به توافقی که بی‌حاصل و این همه پرخسارت از کار درآمد.
9942---0990
* ترکیه مواضع ضد ایرانی در مونیخ می‌گیرد آن وقت میوه پرتقال سرمازده از این کشور وارد ایران می‌شود. گویا نهال‌هایی که دولت کاشتند در کشورهای دیگر بوده که ثمرات آن وارد کشور می‌شود!
2811---021
* قبل از برجام شیخ‌نشین‌های منطقه جرات جسارت به ایران و ایرانیان را نداشتند ولی بعد از برجام همه علیه ما گستاخ شده‌اند. پس نتایج مثبت برجام کجاست؟
6833---0911
* آقای نوبخت تکیه کلام شما این است که «می‌دانید دولت در چه وضعی است؟» پس ذخیره‌های نظام که در دولت یازدهم هستند چرا نمی‌توانند این وضعی را که شما می‌گویید سامان دهند و بعد از 4 سال هنوز دولت در شرایط توهم و اتهام زدن به دیگران است! چرا؟
3629---021
* جناب آقای اژه‌ای باز هم فرمودید مرخصی مهدی هاشمی یک امر عادی و معمولی است. لطفا یک نمونه مشابه ارائه کنید تا مردم قانع شوند.
طباطبایی
* دولت قیمت حامل‌های انرژی را در حالی برای سال آینده که سال انتخابات ریاست جمهوری است افزایش نمی‌دهد که به اندازه 3-4 سال طی این مدت قیمت‌ها را سالی چند بار افزایش داده است!
7054---0935
* اگر سال آینده انتخابات نبود، آیا قیمت حامل‌های انرژی تغییر نمی‌کرد؟! ای کاش هرساله انتخابات داشتیم چون بودجه پیشنهادی سال آینده برخلاف سه سال گذشته که قیمت حامل‌های انرژی گران می‌شد، قیمت آنها را ثابت نگه داشته است!
4831---0933
 * ارائه تسهیلات ویژه بیمه برای مالکان حدود 10 میلیون موتورسیکلت در کشور اقدام قابل تقدیری است. اما این موضوع مهم، نباید سبب منتفی شدن طرح تبدیل موتورهای بنزینی به برقی شود. در هر شرایطی برای کاهش تدریجی آلودگی هوا، اجرای سریع این طرح از اهم ضروریات است.
6263---0938
* رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش لطف کنند سری به منطقه 11 یعنی مرکز پایتخت جمهوری اسلامی و دبستان [...] بزنند که تا سال قبل دولتی بود و امسال هیئت امنائی شد و هر دانش‌آموز هم باید سیصد هزار تومان پرداخت کند. در روزهای بارانی سقف کلاس به قدری چکه کرد که غیرقابل تحمل بود و آجرهای آن در حال فرو ریختن است. کودکان امنیت ندارند. گویا نجومی‌بگیران نمی‌گذارند پولی به مدارس برسد! این است تدبیر و امیدی که قولش را داده بودند!
0925---0912
* استاندار گیلان از بازگشایی معابر و خیابان‌های شهر گفتند در حالی که واقعیت غیر از این اظهارات است و تردد مردم به سختی انجام می‌شود، در سال 91 هم برف شدیدی بارید ولی دولت وقت هم مسیرها را برف‌روبی کرد و هم سرویس‌های رایگان اتوبوس را در سطح شهر موظف به خدمات‌رسانی به مردم کرد.
1914---013
* مدت 16 ماه است که برای جابجایی یک خط تلفن ثابت در رفت و آمد به مرکز تلفن منطقه 6 تهران هستم. در حالی که فاصله مکان فعلی و قبلی شاید به یک کیلومتر هم نمی‌رسد.
عبادا...پور
* با وجود آنکه 25 سال است از ساخت مجتمع مسکونی موسی سالاری از توابع شهرستان هامون (زابل) می‌گذرد هنوز کوچه‌ها و خیابان‌های آن خاکی است. چرا؟
1648---0915
* هنوز به تعطیلات نوروزی نرسیده‌ایم قیمت بلیت اتوبوس‌های سمنان به تهران از دوازده هزار تومان به چهارده هزار تومان رسیده است. مگر نمی‌گویند افزایش قیمت نداریم؟!
3201---0912

نظر شما