شناسهٔ خبر: 18123052 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

طرح استقبال از بهار در بازارهای میوه و تره بار

صاحب‌خبر -
طرح تخفیف انواع محصولات در میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در آُستانه سال جدید اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون بازرگانی و امور اقتصادی این سازمان با اشاره به تخفیف ویژه در میادین و بازارهای میوه و تره بار، گفت: امسال نیز همچون سال های پیشین در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و با هدف جلب رضایت شهروندان در روزهای پایانی سال تخفیف ویژه ای برای محصولات غذایی، بهداشتی و فرآورده های گوشتی در نظر گرفته ایم.

سید حسین اعرابی با بیان اینکه تخفیفات از نیمه دوم اسفند ماه آغاز می شود، اظهار داشت: برای انواع عسل و آب معدنی در بازارهای میوه و تره بار تخفیف ۳۰ درصدی در نظر گرفته شده و انواع رب گوجه فرنگی و محصولات سلولزی بهداشتی نیز با ۲۵ درصد تخفیف به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی افزود: ۲۰ درصد تخفیف نیز به انواع رشته، ماکارونی، لازانیا، نودل، سوپ آماده،  انواع آرد، نمک، ادویه، سبزیجات خشک و همچنین انواع آبمیوه، نوشیدنی های گازدار و انواع فرآورده های خرما تعلق گرفته است.

اعرابی از تخفیف ۱۵ درصدی انواع فرآورده های گوشتی خبر داد و بیان داشت: شهروندان می توانند انواع کمپوت، کنسرو، سس، مربا، ترشی، آبلیمو، سرکه به همراه انواع سوغات شهرستان و انواع آجیل و خشکبار بسته بندی را با تخفیف ۱۵ درصدی خریداری کنند.

وی ادامه داد: برای انواع چای، پودر قهوه، کاکائو، نسکافه و انواع محصولات شوینده بهداشتی نیز تخفیف ۱۲ درصدی در نظر گرفته ایم.

همچنین بنا به گفته معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار انواع محصولات لبنی و انواع برنج دسته بندی با تخفیف ۱۰ درصدی در آستانه بهار ۹۶ در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت که متعاقبا از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.
 

برچسب‌ها:

نظر شما