شناسهٔ خبر: 18122412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

باهدف حمایت از کالای داخلی صورت می‌گیرد،

راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی گناباد در مشهد

عضو شورای اسلامی شهر گناباد گفت: باهدف ابزارسازی آثار هنری و صنایع‌دستی گناباد، برای اولین بار نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی گناباد با همکاری بسیج سازندگی خراسان رضوی در ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی راه‌اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ندای گناباد گفت: یکی از سیاست‌های آستان قدس رضوی در راستای حمایت از کالای داخلی راه‌اندازی نمایشگاه  عرضه محصولات داخلی با همکاری بسیج سازندگی استان ویژه تعطیلات نوروزی در ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی است.

عضو شورای اسلامی شهر اظهار کرد: این نمایشگاه که برای اولین توسط بسیج سازندگی خراسان رضوی در باب الجواد حرم مطهر رضوی راه‌اندازی می‌شود، از 16 اسفندماه تا 30 فروردین‌ماه 96 به مدت 45 روز تولیدات داخلی استان را به نمایش می‌گذارد.

وی بابیان اینکه شورای اسلامی٬ اداره میراث فرهنگی و خیریه اشتغال گناباد از این فرصت برای بازار سازی و تقویت اقتصاد محلی آثار هنری و صنایع‌دستی گناباد استفاده کرد، افزود: پیرو هماهنگی سرهنگ ابراهیم‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد و برگزاری جلسات با مسئولین بسیج سازندگی خراسان رضوی، یکی از غرفه‌های این نمایشگاه در اختیار هنرمندان گنابادی قرار گرفت.

شفیعی افزود: حضور در این نمایشگاه برای فعالان حوزه صنایع‌دستی و آثار هنری گناباد فرصت مغتنمی است که حضور در بازارهای بزرگ‌تر به‌منظور کسب تجربیات بیشتر را تجربه کنند و ضمن آشنایی رقبا، سلیقه مشتریان و محصولات مشابه؛ نهایت بهره‌برداری را نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما