شناسهٔ خبر: 18122405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در همایش روز مهندس مطرح شد؛

مهندسان ایرانی تحریم های فلج کننده را خنثی کردند

فرماندار نیشابور گفت: مهندسان ایرانی تحریم های فلج کننده دشمنان کشور به ویژه آمریکا را خنثی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، شیبانی فرماندار نیشابور در همایش روز مهندسی که5اسفندماه در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد ضمن تبریک روز مهندس گفت: مهندسین نقش بسیار تأثیرگزاری در جامعه ما داشتند و در دوران بعد از انقلاب پروژه های مهمی را به سرانجام رساندند که نشان از لیاقت آنها است.

وی ادامه داد: امروز عمده جمعیت نیشابور در شهر مستقر هستند که مدیریت این شهر با پیچیدگی های زیادی روبرو است که تنها از عهده مهندسین کارآمد بر می آید.

سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی فرمانده سپاه ناحیه نیشابور نیز در این مراسم گفت: ثبت5اسفند در تقویم ملی به عنوان روز مهندس نشان از جایگاه والای مهندسی دارد، مهندسین در زمان جنگ تحمیلی با مهندسی زرهی خود نقش مهمی را در دفاع مقدس ایفا کردند که برگ زرینی بر افتخارات جامعه مهندسی کشور شد.

وی ادامه داد: در شرایط سخت تحریم که دشمن خود اذعان به فلج کننده بودن تحریم ها دارد مهندسان ایرانی با تکیه بر توان داخلی نگذاشتند چرخه حیاتی کشور از کار بیفتد، امروز عزیزان مهندس بسیجی با تحقق منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی می توانند گام مهمی را در بالندگی کشور بردارند.

حسینی گفت: نام گذاری8سال پی در پی از طرف مقام معظم رهبری با عنوان های اقتصادی نشان از اهمیت اقتصاد دارد که تحقق این منویات نقش پررنگ جامعه مهندسی کشور را می طلبد.

انتهای پیام/

نظر شما