شناسهٔ خبر: 18122108 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

پیولی: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت می‌کنیم

تسنیم

صاحب‌خبر -
استفانو پیولی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی معتقد است که تیمش در این فصل از رقابت‌های سری A می تواند با تیم‌هایی مانند یوونتوس، رم و ناپولی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند.

پیولی به نشریه کوریره دلواسپورت گفت: انتظارات بار سنگینی را روی دوش ما گذاشته است. فصل گذشته سومین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در لیگ به تیمی رسید که 80 امتیاز کرفته بود و این فصل احتمالاً میزان امتیاز لازم برای گرفتن آن سهمیه بیشتر خواهد بود.

آیا تیم پیولی خواهد توانست به باخت اخیرش به یوونتوس در سری A‌ واکنش نشان دهد. او در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: تیم ما در آن بازی قدرتش را نشان داد و جریان بازی هم با آخرین کرنر نیمه اول عوض شد. اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد ما می توانستیم بازی را ببریم اما بی‌توجهی خودمان سبب شد که نتوانیم بازی را ببریم. توجه به جزئیات است که همه چیز را تعیین می‌‌کند. نیکلا ریتزولی (داور بازی) واقعاً مرا غافلگیر کرد. او پیش از آن هرگز آن طور قضاوت نکرده بود. اگر داوران پس از بازی‌ها به اشتباهات‌شان اعتراف کنند، حداقل تنش‌ها فرو می‌نشیند.

اینتر یکشنبه شب در هفته بیست و ششم سری A در دیداری حساس میزبان رم رده دومی خواهد بود. سرمربی نراتزوری درباره این بازی که پیروزی در آن می‌تواند فاصله دو تیم را به 5 امتیاز کاهش دهد، عنوان کرد: ما سعی خواهیم کرد که فاصله را کم کنیم. یک مربی خوب مربی است که بتواند پا به محیطی متفاوت بگذارد بدون آنکه نیاز باشد هویت تیمش را تغییر دهد. من از عملکرد دستیارانم راضی‌ام. ما با یکدیگر خیلی مشورت می‌کنیم اگرچه تصمیم‌های آخر را من می‌گیرم. ما زمان نیاز داریم تا روی گروه‌مان و ذهنیت بازیکنان کار کنیم. اینتر گروهی از بازیکنان سطح بالا است که با برنامه‌ریزی درست و سرمایه‌گذاری مناسب می‌تواند با یوونتوس، رم و ناپولی رقابت کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما