شناسهٔ خبر: 18121910 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبرنامه

صاحب‌خبر -

 نبرد سردار و زلاتان در يک هشتم نهايي ليگ اروپا

قرعه‌کشي مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا انجام شد و تيم روستوف در اين مرحله به مصاف منچستريونايتد خواهد رفت.

قرعه‌کشي مرحله يک شانزدهم نهايي ليگ اروپا برگزار شد و طبق قرعه سردار آزمون و يارانش در تيم روستوف بايد به مصاف شاگردان مورينيو در منچستريونايتد بروند، بنابراين سردار آزمون در اين ديدار جذاب براي ايراني‌ها تقابل جالبي با زلاتان ابراهيموويچ در خط حمله منچستر خواهد داشت.

در ديگر ديدارهاي اين مرحله تيم‌هاي المپياکوس و بشيکتاش به مصاف هم خواهند رفت.

به اين ترتيب کريم انصاري فرد مهاجم ملي‌پوش المپياکوس بار ديگر در رقابت‌هاي اروپايي مقابل تيمي از کشور ترکيه قرار خواهد گرفت.

در يکي از ديدارهاي مهم اين مرحله قرمزپوشان شهر رم به مصاف المپيک ليوني خواهد رفت که توانستند با قاطعيت ياران عليرضا جهانبخش در آلکمار را حذف کنند و به اين مرحله برسند.

ساير ديدارهاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا به شرح زير است:

منچستريونايتد – روستوف

بشيکتاش – المپياکوس

خنت – خنک

آژاکس – کوپنهاگن

کراس نودا – سلتاويگو

اندرلخت – آپوئل

مونشن گلادباخ – شالکه

رم – ليون

تاکتيک تيم عربستاني برابر استقلال

در يکي از حساس ترين ديدارهاي هفته دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا دو تيم استقلال تهران و التعاون عربستان بايد به مصاف هم بروند.استقلال ميزبان اين ديدار حساس است اما چون نمي تواند از امتياز ميزباني خود استفاده کند اين ديدار در عمان برگزار خواهد شد.

سايت 24 اعلام کرد که سرمربي رومانيايي التعاون برنامه اصلي خود در ديدار برابر استقلال را استفاده کردن از ضد حملات با توجه به سرعتي بودن خط حمله تيمش قرار داده است.

التعاون در ديدار نخست خود برابر لوکوموتيو ازبکستان توانست با يک گل به پيروزي برسد. اين درحالي است که استقلال برابر نماينده امارات تن به شکست داد و اگر مي خواهد به دور بعد راه پيدا کند بايد برابر التعاون عربستان به پيروزي برسد.

روني به ليگ چين نمي‌رود

با وجود آنکه رسانه هاي انگليسي در روزهاي اخير از پيوستن وين روني به ليگ چين خبر دادند اما کاپيتان شياطين سرخ تاکيد کرد که اين تيم را ترک نخواهد کرد.

روني در گفت و گويي که با ديلي استار داشت، گفت: از همه کساني که به من توجه مي کنند و درباره آينده من سخن به ميان مي آوردند تشکر مي کنم اما بايد بگويم که من در منچستر يونايتد باقي مي مانم و اين تيم را ترک نمي کنم.

رسانه هاي انگليسي پيش از اين اعلام کردند که وين روني با دستمزد هفتگي 750 هزار پوند يک باشگاه چيني مواجه شده و مي خواهد شياطين سرخ را ترک کند. حضور مدير برنامه هاي اين بازيکن بزرگ در چين باعث شد تا گمانه زني هاي زيادي به وجود آيد که البته خود روني چنين شايعه اي را رد کرد.

وزنه برداران آمريکا به ايران نمي آيند

وزنه برداران آمريکا در دومين دوره جام فجر شرکت نمي کنند.

دومين دوره جام فجر وزنه برداري از 19 اسفند به ميزباني اهواز برگزار مي شود. با وجود اينکه گفته شده بود آمريکا هم براي حضور در اين تورنمنت اعلام آمادگي کرده اما حضور وزنه برداران آمريکا در جام فجر منتفي شده و آنها در اين رقابت شرکت نمي کنند.

طبق اعلام فدراسيون وزنه برداري کشور هاي اردن، آذربايجان، انگليس، پاکستان، ايتاليا، ترکيه، روماني، مجارستان، عراق، کويت، صربستان، تايلند، نيجريه، کامرون، تونس، ليبي، يمن، بنگلادش، اوگاندا و روماني به صورت قطعي با ارسال اسامي وزنه برداران، کادرهاي فني و اجرايي خود به فدراسيون وزنه برداري ايران براي حضور در جام فجر اعلام آمادگي کرده اند.

مانچيني در آستانه جانشيني رانيري

شبکه اسکاي اسپورت مدعي شد که سرمربي سابق اينتر در آستانه هدايت لستر سيتي است.

بنا به گزارش رسانه‌هاي ايتاليا، روبرتو مانچيني، سرمربي سابق اينتر و منچستر سيتي براي جانشيني رانيري در ليستر نزديک شده است.

شبکه اسکاي اسپورت ايتاليا خبر داد: باشگاه لستر سيتي با مانچيني براي هدايت لستر در آستانه توافق است ولي هنوز توافق رسمي انجام نشده است.

لستر سيتي با وجود اينکه در فصل گذشته به همراه اين سرمربي باتجربه ايتاليايي فصلي رويايي را پشت سرگذاشت و قهرمان شد اما در فصل جاري نتايج بسيار نااميد کننده‌اي را کسب کرده است و اکنون با 21 امتياز در رده هفدهم ليگ جزيره قرار دارد.

شهرياري آمد اما نفتي‌ها باز هم تمرين نکردند

بازيکنان تيم نفت تهران براي چهارمين روز متوالي تمرين نکردند.

بازيکنان تيم نفت تهران براي چهارمين روز متوالي با وجود در محل تمرين اما حاضر به تمرين نشدند تا وضعيت اين تيم به روزهاي بحراني نزديک شود.

امروز حسين شهرياري سرپرست باشگاه نفت تهران هم در محل تمرين حاضر شد اما با اين وجود باز هم بازيکنان نفت تهران حاضر به تمرين نشدند.

بازيکنان نفت تهران قرار بود اواخر بهمن ماه از سوي باشگاه پول دريافت کنند اما به دليل عدم اجرايي شدن اين موضوع بازيکنان نفت تصميم گرفته‌اند تا پول نگيرند تمرين نکنند.

نظر شما