شناسهٔ خبر: 18121853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

سياه جامگان 1 – تراکتورسازي 2

خوشبختي تيم قلعه نويي در دقيقه 89

صاحب‌خبر -

دو تيم فوتبال سياه جامگان مشهد و تراکتورسازي تبريز در آخرين ديدار هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال ايران از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با برد 2 بر يک تراکتورسازي به پايان رسيد و شاگردان قلعه‌نويي موفق شدند فاصله خود را با سرخ‌پوشان پايتخت کاهش دهند.

در اين ديدار ابتدا حسين بادامکي بازيکن سابق پرسپوليس توانست در دقيقه 27 دروازه محمدرضا اخباري را باز کند و سياه جامگان را پيش اندازد. در آخرين لحظات نيمه اول محمدرضا مهدي‌زاده روي پاس محمد ابراهيمي تک گل تراکتورسازي در اين نيمه را به ثمر رساند و بازي را به تساوي کشاند. گل دوم تراکتورسازي را در اين ديدار تعويض طلايي امير قلعه‌نويي، فرزاد حاتمي در دقيقه 89 وارد دروازه سياه جامگان کرد.

تراکتورسازان با اين برد 44 امتيازي شدند و توانستند فاصله‌شان را با سرخ پوشان پايتخت کاهش دهند و به 6 امتياز برسانند.

سياه جامگان نيز با 17 امتياز در رده پانزدهم جدول 16 تيمي مسابقه‌ها قرار گرفت.

اتفاقات مهم بازي

دقيقه 4:حرکت خوب بازيکنان سياه‌جامگان با استپ بد سيف‌اللهي توام شد و اخباري موقعيت تک به تک را از مهاجم حريف گرفت.

دقيقه 9:خالد شفيعي در مقابل دروازه سياه‌جامگان در موقعيتي مناسب با ضربه پاي چپ توپ را به اسمان زد.

دقيقه 27:حرکت خوب حسين بادامکي با ضربه پاي چپ اين بازيکن توپ را در قعر دروازه تراکتورسازي قرار داد.

دقيقه 45:محمد ابراهيمي مهدي زاده را در موقعيت گل قرار داد که اين بازيکن با يک ضربه دقيق گل تساوي تراکتورسازي را رقم زد.

دقيقه 55: گوران يرکوويچ در رفت و برگشت توپ موفق شد گل دوم سياه‌جامگان را به ثمر برساند اما داور اين گل را مردود اعلام کرد.

دقيقه 89:ارسال جاسم کرار از روي کرنر با ضربه سر فرزاد حاتمي گل پيروزي بخش تراکتورسازي را به ثمر رساند. اين توپ در حالي وارد دروازه شد که مدافع سياه جامگان تير يک را گرفته بود و در حالي که توپ از کنار پايش وارد دروازه شد، هيچ واکنشي براي دفع توپ نداشت که اعتراض دروازه بان تيمش را نيز به همراه داشت.

قلعه نويي: فکر نمي کرديم سياه جامگان اينقدر خوب باشد

امير قلعه‌نويي در نشست خبري بعد از بازي با سياه‌جامگان اظهار داشت: يکي از بازي‌هاي سخت‌مان را برديم و فکر نمي‌کرديم که سياه‌جامگان اينقدر خوب بازي کند.

وي افزود: جا دارد به خداداد عزيزي و مهدي هاشمي‌نسب تبريک بگويم و در روزي که خوب نبوديم، 3 امتياز را گرفتيم.

قلعه‌نويي تأکيد کرد: قبل از گل سياه‌جامگان، مي‌توانستيم گلزني کنيم و موقعيت‌هاي خوبي داشتيم که کرار و خالد شفيعي از آن استفاده نکردند. سپس تغيير تاکتيک داديم و حتي با 3 مهاجم حمله کرديم و در مجموع خدا را شکر مي‌کنم که به برتري رسيديم.

سرمربي تراکتورسازي در خصوص داوري گفت: داوري مشکلي نداشت و به نظرم تيم داوري خوب قضاوت کرد.

خبرنگاري خطاب به قلعه نويي گفت که شما در بعضي صحنه‌ها به داور معترض بوديد که قلعه‌نويي در پاسخ گفت: اينها نمک بازي است، وگرنه ممکن است يک داور صحنه‌اي را از دو متري نبيند و يا او ببيند و ما متوجه نشويم.

قلعه‌نويي در خصوص ناراحتي شهرام گودرزي بعد از تعويض گفت: او اعتراضي نداشت و روز خوبش نبود. بعضي مواقع تعويض‌ها به خاطر تغيير تاکتيک است، اما جايي که من حضور داشته باشم، از اين مسائل وجود ندارم،‌ضمن اينکه شهرام از اين اخلاق‌ها ندارد.

وي تأکيد کرد: جا دارد از طرفداران تراکتورسازي تشکر کنم، ولي تعجب مي‌کنم که آنها در شهرستان‌ها حامي ما هستند، اما در تبريز به ورزشگاه نمي‌آيند. در بازي با ذوب‌آهن ما 6 هزار و 60تماشاگر داشتيم که جاي تعجب دارد و من از آنها گله‌مندم. در بحث اسپانسر هم کمک زيادي صورت نگرفته است.

سرمربي تراکتورسازي درخصوص مشکلاتي که براي بازيکنان جديد اين تيم به وجود آمد، گفت:‌اين يک ضربه بزرگ براي ما بود. ما روي 4 بازيکن حساب کرده بوديم، ولي متأسفانه نشد. البته بچه‌ها مصمم هستند که ان‌شاءالله راه را به همين شکل ادامه بدهيم. وظيفه داريم تا فردا خوشحالي کنيم و از فردا به فکر بازي با سايپا خواهيم بود.

خبرنگاري در خصوص اينکه گفته مي‌شود از تراکتورسازي کسر امتياز شده، اما اعلام نمي‌شود، گفت: روز گذشته دبير فدراسيون در شبکه خبر توضحيات لازم را داد که هيچ تيم ايراني را کسر امتياز تهديد نمي‌کند، ضمن آنکه آقاي آجرلو در برنامه تلويزيوني و زنده بيانيه داد.

خداداد عزيزي: خسته شده‌ام!

سرمربي تيم فوتبال سياه جامگان گفت: از بي‌پولي تيم به ستوه آمده‌ام و ديگر ياراي ادامه دادن ندارم.

خداداد عزيزي پس از شکست برابر تراکتورسازي تبريز گفت: حوصله صحبت درباره بحث‌هاي فني اين ديدار را ندارم. تيمي که دو هفته است زمين چمن نديده، نبايد درباره بحث‌هاي فني مربوط به آن صحبت کرد. فکر مي‌کنم بازي‌ که امروز تيمم ارائه داد بازي بدي نبود. تراکتورسازي از اندک موقعيت‌هايش استفاده کرد اما ما نتوانستيم از موقعيت‌هايمان استفاده کنيم. تيمي که باخته است حرفي براي گفتن ندارد.

وي ادامه داد: من خسته شده‌ام. من با بازيکني که 20 درصد از قراردادش را گرفته است چه کار بايد بکنم؟ تعدادي از آن‌ها مي‌گويند که ديگر حاضر نيستند ادامه دهند و من نمي‌توانم کاري کنم. بازيکنان تيم نفت که 50 درصد از قراردادشان را گرفته‌اند، اعتصاب کرده‌اند چه برسد به بازيکنان تيم سياه‌جامگان. من ديگر نمي‌توانم زيرا زورم نمي‌رسد و تا الان نيز بازيکنان را با دندان نگه داشته‌ام.

وي درباره صحبت‌هايي مبني بر اينکه استانداري کمک مالي به تيم کرده است تصريح کرد: اگر کف دست من مويي دارد، آن را بکنيد. من که چيزي نمي‌بينم. من خسته شده‌ام و ديگر نمي‌توانم بازيکنان را جمع و جور کنم. 8 بازي مانده است و بازيکن فقط 20 درصد گرفته است. با من بميرم و بمان در حالي که باشگاه پول ندارد کار درست نمي‌شود. مگر من چقدر توانايي دارم؟ حتي صدايم گرفته است. تيم دقيقا از جايي که به آن تذکر داده‌ايم ضربه مي‌خورد. به آن‌ها گفته بوديم که آن‌ها از اول تا آخر بازي رو به توپ‌هاي هوايي و بلند مي‌آورند.

نظر شما