شناسهٔ خبر: 18121589 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور گناباد-خضری

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز| رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گناباد گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور گناباد - خضری 18 مصدوم را روانه بیمارستان بیدخت کرد.
 
جواد باذلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت 4 صبح امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه 95 بدنبال تماس با مرکز پیام اورژانس 115 گناباد مبنی بر واژگونی یکدستگاه اتوبوس در کیلومتر 37 محور گناباد به خضری در خراسان جنوبی سریعا 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: این آمبولانس ها از پایگاه های نجم آباد و هلال احمر نجم آباد و نیز آمبولانس اورژانس خضری و قاین و هلال احمر اسلام آباد قائن به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه 18 مصدوم به همراه داشت، خاطرنشان کرد: 5 مصدوم توسط اورژانس نجم آباد، 4 مصدوم توسط هلال احمر نجم آباد، 3 مصدوم توسط اورژانس خضری، 3 مصدوم توسط اورژانس قائن و 3 مصدوم نیز توسط هلال احمر اسلام آباد به بیمارستان منتقل شدند.

باذلی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و تمامی مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه در محل تحت مراقبت به بیمارستان 15 خرداد شهر بیدخت منتقل شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گناباد با اشاره به اینکه این اتوبوس به سمت گناباد در حرکت بود، عنوان کرد: به علت لغزندگی سطح جاده، واژگون شد.

برچسب‌ها:

نظر شما