شناسهٔ خبر: 18121404 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ دسته یک کشور

شکست سنگین تیم بسکتبال البرز قزوین مقابل ایستک کردستان

سنندج- ایرنا- تیم ایستک کردستان در هفته ششم دور برگشت رقابت های بسکتبال دسته یک کشور توانست تیم البرز قزوین را با نتیجه 80 بر 46 شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا در کوارتر اول بازی، حملات کم البرز بیشتر اوقات تا محوطه سه امتیازی می رسید و به دلیل دفاع خوب ایستک، بازیکنان تیم البرز قادر به رفتن به داخل این محوطه نبودند به همین دلیل در همان قسمت و در مرز محوطه سه امتیازی اقدام به پرتاب می کردند و بسیاری از پرتاب ها بدون امتیاز می ماند.
تیم ایستک توانست با اختلاف 23 امتیاز کوارتر اول را با نتیجه 40 بر 17 به نفع خود به پایان ببرد.
در کوارتر دوم سرعت بازی کمی بیشتر شد که دلیل آن هم افزایش حملات تیم البرز قزوین بود اما باوجود افزایش حملات تیم مهمان، این تیم میزبان بود که به پشتوانه حمایت تماشاچیان و تلاش خود همچنان در امتیاز گرفتن دست پیش را داشت.
تیم ایستک در این کوارتر اختلاف را یک امتیاز بیشتر کرد و به 24 امتیاز بیشتر رساند و در نتیجه کوارتر دوم را 56 بر 32 از تیم البرز پیش افتاد.
کوارتر آخر همچنان بازی سرعت بیشتری گرفت و تلاش دو تیم افزایش یافت، تیم البرز برای کاهش اختلاف امتیاز و تیم ایستک برای حفظ این نتیجه خوب نهایت سعی خود را کردند.
در این کوارتر حملات تیم البرز با ممانعت دفاع ایستک مواجه می شد و بیشتر پرتاب ها بر اساس گرفتن خطا از تیم ایستک بود که اکثر این پرتاب ها هم نتیجه لازم را برای تیم البرز نداشت و این تیم ایستک بود که در ضدحمله ها هم موفق تر بود و به گرفتن امتیاز ادامه می داد.
ایستک در کوارتر سوم توانست اختلاف را به حداکثر برساند و نتیجه را در نهایت 80 بر 46 به نفع خود به پایان ببرد تا با دلگرمی زیاد منتظر رقابت بعدی خود باشد.
تیم ایستک در بازی خارج از خانه و در قزوین توانسته بود این تیم را با نتیجه 65 بر 70 شکست دهد.
بازی های تیم ایستک کردستان در خانه به دلیل عدم توافق با شبکه کردستان بر سر مبلغی که این شبکه از تیم درخواست می کرد به صورت زنده پخش نمی شود اما این بازی یک تفاوت داشت و ان این بود که صفحه اینستاگرام خبر ورزشی ویژه کردستان اقدام به پخش زنده و کامل این مسابقه کرد.
رقابت های بسکتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور با حضور 18 تیم برگزار می شود و تیم های حاضر به صورت دو گروه هشت تیمی و 10 تیمی شمال و جنوب به رقابت می پردازند.
در گروه شمال مهرام تهران، هیات بسکتبال البرز قزوین، آرارات تهران، پارسا مشهد، ایستک کردستان، پرواز اصفهان، هیات بسکتبال خراسان رضوی و قطران کاوه گرگان تهران حضور دارند.
همچنین نفت امیدیه، آدمیس میناب، مهروبان نوین، صنعت مس کرمان، شهرداری اراک، پتروشیمی بندرامام، پالایش نفت آبادان، ساحل نشینان بوشهر، پدافند رعد دزفول و هیات بسکتبال اراک تیم های گروه جنوب را تشکیل می دهند.
کاوان قطبی، سهند خادم نامداری، متین استاد نوروزی، مهدی جعفری، رضا احمدیان، حمید شریفی، هیمن احمدی، دیلان حیدری، محمد رانین درشت، سپهر عطری برزنجه، علی دستباز، هوشیار یوسفی و حمید امینی بازیکنان تیم ایستک کردستان را تشکیل می دهند. رضا نوری، پویا بدخشان و حمید سهراب نژاد به عنوان کادر فنی نماینده استان کردستان را در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور هدایت می کنند.
6108/1904
**خبرنگار: امید بهمنی/مسعود احمدی

انتهای پیام /*

نظر شما